esmaspäev, märts 31, 2003

Maailma siteimaid p�evi vist. Teaks p�hjuseidki. Temaatilised vestlused v�lisekspertidega aint kinnitasid hirme ja lootusetust paraku.

Peaks mingi surnud mehe (v�i naise) n�u k�sima, kui kasulikud radikaalsed otsused ikkagi on. Aga see eeldaks t�likat seanssi taldrikuga (kust k��nlarasv teatavasti kaunis sandisti maha tuleb) v�i mingi raamatu lugemist. Lahendust vajaks aga kohe.

Projekt "Tagasi Taljejoon" sai ka j�lle tagasil��gi, kuna U tuli trenni ja lobises muga kogu �lej��nd aja. Siis tahtsin 24 ja AK ajaks koju j�uda. AKd ei n�indki, aga ma poleks sellest ka aru saanud, et Vabariigi Teiseks Meheks valiti t�na Naine. Naistel on p�ris head �ansid vist ka �ldisemalt. U �tles nt, et kui parlamendi vanim liige Vooglaid �ra peaks surema, saab Siiri liikmeks. On, mille nimel elada. Kuigi ma pole kunagi arvanud, et vanainimestele panustamine v�ga kindel variant oleks. Nad v�ivad uskumatult kaua uskumatut kasutult edasi elada. Isegi lootusel on kalduvus v�idetavalt p�rast neid surra. Proua esinaine presidendiks seega vaevalt saab. Kuigi surma vahevariant oleks koomas president. Aga kes �tleb, et Arnold juba ammu koomas pole?

Samas sai � vanaisa omale kuuldeaparaati. Taadil pidi t�iesti uus elu olema alanud. Steppab m��da maja erutatult ringi, kuuleb ka uusi h��li lisaks talle spetsiaalselt tehtutele (telekas, vanaema) ning toriseb, miks k�ik karjuvad. Vot leiaks ka mingi sellise lahenduse. V�iblat oleks parem veel, kui ma osad kuuldavad helid �ra saaks filtreerida enda jaoks?

Vahepeal pikalt kadunud kolleeg M reklaamis t�na suitsunurgas k�ll hullumaja v�imalusi. Oli kuu aega sees olnud ja l�puks �nneks tee sealt kui august v�lja leidnud. Kuigi ta eelistanuks kauemgi olla. Seewaldis siis. Ravisse mina aga enam eriti ei usu, �nneks v kahjuks.

T maksis raha t�� eest, millele ma pole m�elnudki. Kus on mu s�dametunnistus? D helistas Londonist, et miks ma kuu ajaga pilte veel �les pole pannud. V�hemalt vean sk�nnerit n��d endaga kaasas, enesetunde p�rast.

�nneks pesi � ise k��gip�randa �ra. Lubasin k�ll pliiti upgrade�ida, aga pole viitsind. Isegi habe on pikalt ajamata, kuna k�ed miskip�rast v�risevad alati sel hetkel, kui vannituppa satun. �nneks ka on loodus kinkinud mulle veel n�dala m��dudes ausa paarip�evase orase...

Niisiis on j�lle �ks p�ev �htus ja ma pole mitte munnigi teinud (J. M�is, XX saj). Homme ostan kiivri, kui kinga saan. On, miks oodata.

Kommentaare ei ole: