neljapäev, juuni 19, 2003

K�ik, kes siinset loevad, teavad mu tartusk�igust ehk niigi. Meenub siiski vahepeal erutavaim koht (kui Cga tund aega kl 23 paiku avatud alkotanklaid otsisinud olime) Toome veerelt, kus minu m�lestustes ikkagi kena t�tarlaps (n��d liimim��ja) M �tles lause "tuhat t�ra sulle perse selle jutu peale". Ja ma olin k�igest lausunud "k�mme puuki perses" kassi aadressil, kes aknast v�lja jooksis ja K �hvardas eelnevalt, et saab kuus kirpu kuklasse sealt vms. �� ei kujunendki eriti pikaks, �lev aktusep�ev v�sitas ilmselt k�iki. Ahjaa, M n�udis veel j�rjekindlalt, et ma mingeid pedeanekdoote r��giksin. V�hemalt on mu maine veel alles Tartus. Aga ei tulnud isegi �htegi veidikenegi violetset huumoritoodet. Tibid vist pettusid.

Igatahes tuli p�rast t�nase surematu saidi www.erektsioonihaired.ee ja D pakutud arenduse www.suuruseioleoluline.ee ning minu universaalportaali www.tahadsasellestraakida.ee j�rel kodus taas p�evakorda unelmateveeb www.munn.ee, aga et Eenet selle l�bi laseks, otsustasime N ja �ga teha rahvusvahelise korporatsiooni Manchester United National Network. Tegevusalad j�id veel h�maraks. �ks idee oli osta omale Beckham, kes v�iks meie kommuuni netiarve v�hemalt �ra maksta ja vahel poolalasti ringi joosta ning soovitavalt ka koristada. Arvete tasumise p�ev oli t�na nimelt.

Homme kiire Tartu-tuur j�lle. Kolmas kord sel n�dalal. Kui t��tu. Ehk tuleb meelde CD-box kaasa v�tta v�hemalt. Pandavad h��letajad on ka suves pettununa kuskile kadunud. Mingid imelikud n�ssid aint tekkind, dressides ja kilekotiga. Parmuturism? Nad v�iks kuidagi organiseeruda, veaks �kki Siguldanigi v�lja, kus omal ajal kindlasti plastmassnokkade ringi k�idi ja vimplitega telkide vahel lustakaid m�nge tehti. T�na teenisin mitmed pettunud ja �rnalt �lised pilgud �ra, kuna k�isin 2x M�igus oma �he lemmikpension�ri juures, kelle nimi on t�es�na Tamara Mutt. Kasulik t�di (ei kasvata kanepit, ei. �ks igap�evasem teenus). A v�ibolla on eba�iglane aint pandavaid peale v�tta. �ldse v�tan ma enamasti mehi, sest neid ju keegi teine ei taha. Ses m�ttes, et auto peale v�tta ja puhtalt maha panna, peenema fantaasiaga lugejatele t�psustuseks.

Ei, nalju ei tulegi t�na. Sitt t��p�ev oli, kusjuures p�ris t��d sel n�dalal vist oodata ei olegi. Kena puhkuseeelne aeg, kui muid kohustusi poleks.

L�petame siis p�eva ka laulujoruga, mida autos t�na kordi kuulasin:
Sometimes I feel like I am ready for a crime
the picture's getting clear
I'm running out of time

Kommentaare ei ole: