laupäev, jaanuar 17, 2004

Mis siis n��d t�pselt mulle reede �htul �elda tahetakse - igalt kanalilt on sisuliselt �udukad. �mmelgafilmi l�ppu vaatsin, k�ht l�ks lahti. �ksba ei julgend ma t�kk aega vannitoast v�ljagi tulla, kui omast arust ukse taga mingit kr�binat kuulsin. Suren selle t�ttu paar aastat varem n��d, kardan. Suitsupaki j�tsin vist ka Juku juurde, no palun v�ga. Rauli kingitud sigarillod maitsevad ja l�hnavad aga nagu s�nnik, tegin pool, s�ja aeg...

Kogu �lej��nd maailmal tundub v�hemalt elu olema. MSNs vaid 3 rohelist mehikest (nagu mu moor seda suhtlustarkvara kutsub) aktiivsed. Moorist r��kides... k�netas mind MSNs enne "juba kodus, lilleke". S�da j�ttis paar l��ki vahele. A ma olin v��rast arvutist sees ja pildiks oli mingi g�rsanteem lihtsalt. Napikas. Ema on juba t�itsa selles eas, et flippab �hel kenal p�eval �ra ja hakkab musse heldinult suhtuma. Kellele. Seda. Siis. N��d. Vaja. Oleks.

Faculty on v�hemalt tore noortefilm, mitte liiga �udne ja p�hjalikult pandavate inimestega. Ooookei, n��d l�ks �udsaks. J�lle ikaldus. A vaatan, kuni Josh Hartnett veel elab...

Kommentaare ei ole: