teisipäev, märts 30, 2004

miks ma t�pselt praegu alles koju j�udsin? (t��l)
mitut pandavat inimest ma p�eva peale n�gin? (m�lemat)
mitmest autost ma tartust tulles m��da s�itsin? (m�lemast)
mitu korda politsei mind kinni pidas? (�he)
kus? (russalka juures for fucks sake)
mitu volitust mul kaasas oli? (null)
mis juhtus? (munnigi)
j�reldus? (igav)
PS mitu suitsu ma tegin? (m�lemad (pakid))
PPS mitu pipraviina ma tegin? (m�lemad)
PPPS mitme tunni p�rast ma �rkama pean? (m�lema)

niuke p�ev. v�tke heaks v�i makske kinni (pohui)

PPPPS (see l�hend on juba r�ve)
PPPPPS doch (elagu cruise control ja saksa autod (m�lemad))

kas juhe on koos? (m�lemad)

ja see on alles esimene p�ev teisest hooajast. peasekk �tles, et ma olen j�rgnevatel kuudel ilmselt vabariigi kadestamisv��rseim mees. kuidas see n�htus kapitaliseerida? selle suure ringi k�simusega t�nase mnemoturniiri ka l�petame.

Ikka teie,
Anatoli P�der (feat Leonti K�hrik)

Kommentaare ei ole: