neljapäev, oktoober 20, 2005

to my mother, my dog and clowns

Paul-Eerik Areenis Jaaku kommenteerides: "Aga õigupoolest - miks ma peaks ajalehe kaudu väljendama oma suhtumist kellessegi, kelle telefoninumbreid ma tean."

Imeline mõte. Kogu ajakirjandus oleks palju meeldivam nii kvali- kui kvantiteedilt kui kõik allikad nii suhtuks. Ja maakera tiirleks palju kiiremini.

Mul oleks endal üks lihalikum remark veel Rimi pannkoogimeistritele Harku Kumna küla firmast USIN-TR OÜ: silt kaanel võiks ometi aidata natukenegi lihtsamalt meeles pidada, et sink ja juust käivad ka sinna sisse! Ja milleks seisab nimes TR, tmv?

Võtsin nüüd äriregistri ette, et väikeettevõtjate haiglasest fantaasiavaesusest veelgi laiemat aimu saada. Oojaa, mitte vähesed ei leia, et nimega saab firma töökusemuljele kõvasti kaasa aidata. Väike valik: Usin Mesilane OÜ, Usin OÜ, Usinus OÜ, Tubli OÜ, Tubli Pesukaru OÜ, Tubli rahastaja OÜ, Tublila OÜ, Tragi OÜ, Tragikadi Trading OÜ, Usaldusinvesteeringud OÜ, Töökorras OÜ, Korras Kaalud OÜ, Hoolas Ehitaja OÜ, Hoolas OÜ, Tiptop Konsulendi OÜ jne. Ei viitsi rohkem sünonüüme mõelda.

Aga kuhu jäävad reaalsusele vastavad nimed, ah? Ai Bljää OÜ? Kõikonputsis OÜ? Hui znajet OÜ? Kelleleneidklienteikkavajaon OÜ? Nahui nada OÜ jne? Ilmestaks märksa tervemalt teenindussfääri, olen ise selles olles kogenud vähemalt.

Toibusin vist lõpuks sünnipäevanädala katsumustest, vähemalt kehalistest. Esmakordselt tähistas tõesti mingi etapi möödumist. Uusaastal ma end enam nii halvasti üllatada ei lase, sööge sitta vanarahvas.

Kommentaare ei ole: