Clarkson tegi kaks sisulist pointi seekord:
Toyota Priusest - The point is not to save the planet but to be seen trying.
BlackBerryst - This means that no matter where you are on the planet someone can always get hold of you to ask if you’d like a bigger penis.
Mis ma moraliseerin, aga ühed masendavamad näited tarbimisel põhinevast identiteedist, tegelikult mingi sügavama poindita. Lugu ise niisama lõbus.
3 kommentaari:
priuse näide on tegelikult laiendatav paljudele asjadele, ka väljaspool autotööstust.
ehk siis tarbija ei tea praktiliselt kunagi, kas ostetava rohetoote tegemiseks kulutatud ressursid kaaluvad üles selle tarbimisel säästetud ressursid või mitte. ja et asja keerulisemaks ajada, siis sõltub see tasakaal veel sellest, kui palju / kuidas ostetavat toodet tarbida (no et suurte läbisõitude korral äkki ongi keerukas ökoauto kasulikum, aga vähe sõites oleks olnud keskkonnale kasulikum osta hoopis mingi lihtne benaröövel. või siis tavaline lambipirn säästuka asemel)
nii et seni kuni kõigile toodetele ei ole peale kirjutatud, kui palju selle kogu elutsükli juures ressursse tarbitakse, on imho ökoasjade ostmine ikka pooleldi kantud tahtmisest "be seen trying" :)
mitte et see väga minu mure oleks. i won't be seen trying anyway :P
hea point. paari nd eesti oli lehes draama, et cleanaway peksab eri konteinerite sisu ühte kasti kusagil maal. me kahtlustasime siin kalamajas ragnsellsi ka selles praktikas. alguses ajas vihale a cleanawayl oli ka ilmselt point, kui ta ütles, et paari konteineri pärast eraldi auto välja saata saastab palju rohkem kui uuesti sorteerimine või kogu pasa koos ladustamine. võta kinni, kuidas seda mõõta.
Tuulegeneka tegemise kulud pidada 120 aastaga tuulegenekast saadava eest tasa saama.
(vaata kõhutuulegenekas ja salvest)
Postita kommentaar