neljapäev, veebruar 22, 2007

kukimuki.tšaublau@hansa.ee

oi kuidas mulle hansapanga uued teenindusstandardid meeldivad, igasuguse irooniata. inimeselt inimesele on ju põhiline, olen alati öelnud, mitte mingite krdi kramplike rollidega. kardan muidugi, et see oli antud inimeses kinni, mitte ametlik a no nihuke dialoog lihtsalt:

Tibi: tere, hansapank priisle kontor
Mina: ah? mis kontor? (totaalne hämmar)
T: priisle
M: ee...mm
T: sa tahtsid kindlasti vanalinna kontorit?
M: oleks palund jah. need kõned suunduvad vä?
T: meil on selline tihe side nendega jah millegipärast, äkki helistad uuesti sinna
M: ahah
T: kõike head
M: ota a misse priisle on? mingi legaalne või päris nimi üldse?
T: ee... mis?
M: ma nii uudishimust, kusse priisle asub siis?
T: lasnamäel (kelmikalt)
M: no jõudu teile sinna lasnamäele, ma proovin siis uuesti.
T: sullegi. tšau.
M: ee... tavai, tšau
----

kardan, et ka järgmine postitus tuleb hansapanga kiituseks, varakindlustuse seekord, kellega suhtlemisel oli ainus viivitus see, et kahjukäsitleja jõudis alles eile pärastlõunal reedeöist röövi kaema tulla, aga täna hommikuks oli juba hansas otsus tehtud, et kohe kannavad arvuti eest papi üle ja siis kunagi hüvitavad aknad, kui ma nende valmistaja ükskord üles leian. vähem kui nädalaga, saatetearu, ja ei mingit persetrukkimist!

Kommentaare ei ole: