neljapäev, oktoober 16, 2008

generalplan ost

Kõik need tuulepealsed ja detsembrihuumused teevad murelikuks.

Näiteks tuli täna veider EE ja PMi otsepost. Teagi, kellele kirjutada, et esiteks ei olnud Postimees ja Ekspress vanasti nagu "parimad sõbrad"; teiseks et mulle kui Postimehe tellijale pakutakse Ekspressi soodushinnaga, sest kolmandaks pole ma oma nimel Postimehe tellijagi ja neljandaks käib mul Ekspress nagunii. Kõige kahtlasem on, et nad lubavad sisukust; ja kõige toredam, et Äripäeva ei pakutud.

Julgust, et kusagil struktuurides pole kallutatud jõud, ei lisa ka Käbile sõjakomissariaadist tulnud kiri, et kui nüüd madinaks läheb, peab ta kogunemisele tulema, auastmeks reamees ja ametiks autojuht. Kõik läheb plaani järgi, ütleks Lennart Meri taas. Aga kelle plaani?

PS Ma sain pärast... mdea.. aastat ja kümmet katset lõpuks lahti omaenda postide captcha'st ehk bloggeri kahtlusest, et mu blog on spämm. Hajutavad valvsust ilmselt lihtsalt.

Kommentaare ei ole: