laupäev, veebruar 14, 2009

surm affidele

Seisus obligeeris Tourestil käima, tegelt eile juba, aga D obligeeris üleeile elajalikult jooma, nii et reede tuli ka jumalat tänamata vinene.

Ega ma messilt midagi oodanudki, mõtsin aint semudele tere öelda ja alati-nii-armsat (kuigi veidike haisvat) maakondade saali kaeda, kuna muidu on seal (nagu igal lõpptarbijate messil) nende voldikumõrvarite vahel jube liigelda; või tõdeda, kes on pärast esimest messipäeva vahepeal pankrotti läinud -, aga korraldajad ei teinud ka omaltpoolt midagi, et ma lõdisedes kohale jõudes veidikegi elujaatavamalt uksest sisse astuks - kõiki saabujaid tervitas õues mingi surm.ee oma plakatiga "Surm tapab igavuse".

Olen ikka muianud tavapärase promo-retoorika üle, et reisimine on positiivne emotsioon jne jnt, aga panin selle ju kohe vajutise konteksti, mis äigas täiega. Õnneks polnud see ETFLi ametlik slogan, nemad ütsid mulle hoopis kutsel, et puhkus teeb ahvist inimese. Mul lendasid korgid välja kogu selle semantika peale. A tundus, et kui mul pole tööd ega raha, ja on igav, on lahenduseks ikkagi surm, inimeseks saamatagi.

Muidu sain teada, et kusagil Soomaal on Eesti ainsad kelgukoerad ja Hiiumaa boksist ossin 15 krooniga kuivatatud õunu, mida pole aastaid vist kusagil kohanud enam. A needki sõid Estraveli omad mul käest ära, vähemalt sain kohvi vastu.

Kommentaare ei ole: