esmaspäev, mai 04, 2009

emotsioonid kauba peale

Pidin, tõesti Pidin käima jälle sidejaoskonnas. See ei ole enam naljakas, ausalt. Ronisin miskipärast Narva mnt kolossis teisele korrusele (see hiigelruum, kus servades on letid, säästlik, mis), kuna mulle Tundus, et seal saab nimekaste üürida. Ei, minge alla, postkaardipoest läbi pakiletti, seal saab. Hui sai. Minge Hobujaama poolt sisse, seal saab. Saigi. Või noh.

Sai nii, et pidin täitma avalduse, kirjutades ühele paberile kahte kohta oma nime, ikoodi, aadressi, telefoni. Siis ta võttis ühe paberilipaka, kus olid käsitsi kirjutatud lepingute järjekorranumbrid, kirjutas ühe lepingu peale ja kriipsutas selle läbi. Siis ta (väga kena preili muidu, ehkki kompvek ringles vist põses) võttis teise paberiräbala, kus olid postkastide numbrid, ikka käsitsi. Sain valida ise sobiva. See kriipsutati taas läbi ja number kanti lepingule.

Ühest pakist võttis ta seejärel papitükid, kuhu oli musta vildikaga kirjutatud

PK
  NARVA MNT 1
TALLINN

Lünkadesse läks kasti nr ja indeks. Võtmel oli leukoplaastriga sama number. Lepingust koos mingite tingimustega tegi ta koopia, mida näeb vaevu lugeda. Tahm oli otsas.

Tegin koju jõudes tasakaalu taastamiseks proovihääletuse läbi VVK lehel, surakas installimist küll, aga muidu kaks PINkoodi ja nii mu hääl Euroopa poole lähebki. Nimekasti aga Eestis nii lihtsalt juba ei saa kui valida. 

See on mingi kuradi kaalumaja valvuriputka 20 aastat tagasi, mitte kaasaegne teenindusasutus. Tehnikasse puutus see tehing vist aint nii palju, et avvutist tuli tšekk sajale kroonile viie kuu eest. Ma aega ei võtnud, kaua selle kõigega läks, aga vähemalt 3x rohkem liigutusi kui hädasti vaja oleks arvutite ja digiallkirjade ajastul.

Ja leidke nüüd ükski sarnasus tekstiga rubriigist korporatiivbullshit:

Meie visioon: 
Olla klientide kauba- ja infovoogude väärtusahelas usaldusväärseim innovaatiliste lahendustega partner, kasvatades klientide ning enda väärtust. 

Visioon tähendab: 
o Usaldusväärne - Õige asi, õigel ajal, õiges kohas, õiges koguses – emotsioonid kauba peale. 
o Innovaatiline - Oleme avatud, õpivõimelised ja uuendusmeelsed; tunneme kaasaegseid tehnoloogiaid ja trende maailmas ning ennetame klientide muutuvaid vajadusi ja rakendame lennukaid ideid. 
o Väärtustloov - Tunneme kliendi väärtusahelat, keskendume vastastikku kasulikele lahendustele ja pikaajalisele koostööle. 

Misse on mingi saja aasta visioon? Üritatud meelega sõnastada 180 kraadi vastand tänasele olukorrale igas punktis? Ka visiooni selgitusest pole väga kasu, kuna aint emotsioonide osa oleks nagu tänaseks omal moel saavutatud, aga väärtusahelate (misse on üldse?) osas on meil kõvasti vaja veel teineteist tundma õppida, kullakesed. Mitte minu eluajal, ma kardan.

Tahaks röökida üle Viru ringi "konkurentsi, palun!" aga misse aitab nagu lehest lugeda. Postiäri ongi aastaid äraneetud vist veel, Expp ju sama süüdimatu semi-monopolina.

PS Pidin käima ka Rimi kodupoes ja kiluvaraste pruulitud helesinine piims polegi sel nädalal enam 1,8%, vaid 0,2% rasvasem ja paar kilokalorit kangem. Miks?

Kommentaare ei ole: