neljapäev, detsember 17, 2009

Minu esimene kord R.S-st kirjutada?

Igatahes. Eile kohtasin tõelist professionaali - lühemat, vilgast, teednäitavalt põlevate silmadega noort kutti, ilmselt venkut, kes suutis ühes peatuses kõigest paarikümne sekundi jooksul:

1. nii hoida silmi kompostril, et inimesed ikka pileti õigesse kohta õigetpidi sisestaks, olles kohe valmis appi sööstma;

2. kui ka samal ajal ühe mööda vahekäiku tahapoole tippinud tibi vaimusilmas läbi tõmmata.

Ma tõesti ei tea, mille all see tüüp oli – kahtlustan jätkuvalt ülimat professionaalsust – aga ma ei ole nii elusat pilku ikka ammu näinud. Päriselt tundsin, et olen kellelegi keset seksi peale sattunud. Mitte lihtsalt ühele tiirakotile, keda on ühistransport ju täis, aga millelegi ... tõelisele.

Oli see nüüd päris (armastus?), või räägib mus harilik jõuluüksildus (solitudo nativitatis vulgaris)?

1 kommentaar:

ES ütles ...

ma vist nägin sedasama tüüpi hiljuti, kopli trammis..