teisipäev, oktoober 26, 2004

Pole ammu enne 8t �rgand. See on vara. Sama vara, nagu kell kolm on hilja. Aga nii t�husat p�eva pole ammu olnud, ehkki vastutuse konverentsi alguses tuli p�sti t�usta ja "vainu teha", nagu seda kutsuti. Ehk k�tega vehkida ja plaksutada vms. Tegin aga seal natuke ajakirjanikku, leidsin, et Peeter "Falcking-Parking" Tohver on tippjuhi kohta v�ga meeldiv ning Margus Klaar saavutas �ldse mu uue iidoli positsiooni. Intervjuu l�ks k�ll palju kehvemalt kui tema ettekanne sotsiaalseostega turundusest, aga p�rast tegime v�ikse tubaka (tema punase, mina halli marlbsi) ja l�busaid lugusid r��kis ta ka. Polnudki nii ameerika, kui ma kartsin. Aga tema emaga siiski ei soovi j�tkuvalt kohtuda. B-sani osa ei kuulnud, kuna pidin kooli minema, aga enne esitas asjaliku k�simuse ja kohvipausi aitas samuti sisustada.

Ja isegi kool polnud nii hull, kui ma kartsin, ehkki esimene kolmtund kuu aja eest l�hendas mu eluiga paari aasta v�rra. Minu ettekandele kulus k�ll 10 minsa asemel kolmveerand tundi, kuna ma pidin ju ikka vaidlema, aga isegi k�ed ei hakanud seekord v�risema. Jah, tasub ise vait olla, kuuleb teistelt v�hem lollusi.

T�kk aega tuvastasin, miks ma �hena kahesajast mingile Tartu s�ntarile kutsutud olen. Selgus, et L, ilmselt viisakusest, kuna mina endakale kutsusin. Kuigi ta ei tulnud. Aga neli 20aastaseks saavat kutti, kellest �hte nibinnabin tean... think I'm too old for this shit. Reedel pean nagunii Tartus miskil h�maral v��rtusteseminaril k�ima ja Talina naasma. Ehk �nnestub verd anda v�hemalt. Ma ei taha n��d �elda, et ma oleks arvamusliider, aga Rummu kolumn raskest elust tuleb kogu aeg meelde, kui pean iga n�dal mingil s�herdusel �ritusel osalema ja kannatlikult kuulama. Tegelt on see t�epoolest kuradi piiratud seltskond vist.

Mi eeskujul tutvusin t�na aktsiamaailmaga, tegin ka igavusest LHV virtuaalportfelli ja otsisin mitu tundi enda lemmikbr�nde, et siis neid kokku osta. A raiped polnd kas b�rsil v�i ei saand aksjaid lihtsalt LHV kaudu soetada - ostmata j�id Heineken, Bang&Olufsen, H&M, Musto, FCUK, Avis, Bodyshop, Dior, Harken, Ikea, Iittala, Pentax, Samsonite ja veel midagi. V�ibolla ei osand ma ka otsida, kuna lappasin algajana aint Yahood.

L�petasin igatahes Chrysleri, 3Mi (raskestiseletatav valik, aga ilmselt miljardi eri toote ja samas nii l�hikse nimega), Salomoni ja Pixariga. Kuigi Chrysleriga tuli kaasa Daimler (+ veel 11 br�ndi), Salomoniga Adidas (+ samuti hulk tundmatuid kaubam�rke) ja 3M on kahe tunniga juba nii palju kukkunud, et peaks end 2M-iks nimetama. Aga unise peaga olen hullemaidki asju teind, nt kaks pensionisammast paari aasta eest Tartu korteris dial-upi otsas juues. A seekord pole tegu isegi reaalse rahaga. Kuigi v�iks ju. Vahid telekat ja paigutad uimaselt viis miljardit mingitesse riiete, kosmeetika ning muudesse massih�vitusrelvade firmadesse. Hommikuti on hullemadki �llatusi olnd, kordan.

Kommentaare ei ole: