kolmapäev, jaanuar 19, 2005

Hanza.net blokeeris j�lle mind �ra. Nihuke dialoog kujunes umbes klienditoega:

mina: tere, hanza.net on mind viimasel ajal blokkima hakanud. id-kaardiga kasutan, just blokkis j�lle. kasutajatunnus see ja see.
tibi: kas teil paroolikaart ka on?
mina: on, aga v�ga tihti ei kasuta.
tibi: ahsoo, no ma tegin teil selle lahti j�lle
mina: ja ei k�sigi mingeid muid koode v�i s�nniaegu t�na?
tibi: ee... on teil siis paroolikaart, ma k�siks...
mina: no ma sain tegelikult sisse logitud praegu
tibi: aga paroolikaart...
mina: v�tsite maha juba bloki?
tibi: noh, jah..
mina: ja kust te teate, et see mina olen �ldse?
tibi: no kui te sisse saite, siis on teil ju �ige kood!

Mulle nihuke maainimese loogika meeldib. Lihtsad lahendused.

Veel m�ned viimase aja keerulisimad probleemid:
- miks ma eile kl 23 paiku keskkonnaministeeriumi liftis kinni olin? kaine nigu kapiuks.
- kas K t�helepanek oma suguv�sast on t�esti �ldistatav, et meie emad saavad ka rohkem keppi kui me ise? �kki kurat ongi. tema oma pidi aga niuke skaibikasutaja olema, et K kahtlustas ema isegi reidis olemises.

Ja viimane t�helepanek, samuti K poolt: "kui sul on raske, ei t�henda veel, et see elu oleks".

Kommentaare ei ole: