laupäev, veebruar 09, 2008

pilot

Tegelt ei ole Pilot, SE02E01 pigem. Igatahes, mõtlesin üksnädal, et veits veider on taksojuht, kelle pisikeses Dacias kaks südamekujulist punast sametpatja ja kelle pool kolm öösi pidevalt helisev telefon täitis auto üllate hümniviisidega (Soome). Aga nüüd kohtusin eelmine reede taas selle sohvriga ja ega vestlusest ei pääsenud. Gilmore'i tüdrukute tegijad võiks selle tüübiga küll uue sarja käivitada, ideaalsed kiirdialoogid.

Mina: läheme siis nüüd kungla tänavale
Tema: ahaa, soo ja tööstuse, saabki teiega veidi juttu rääkida
M: ...
T: töönädal siis selja taga?
M: no mitte päris, homme vist peab ka
T: ja ülehomme?
M: ma kardan küll. peaks vähem töötama?
T: ei ma vaatan ise ka, et alla 30 tonni kuus ei saa ikka üldse hakkama
M: just nimelt! aga see sõltub ikka vajadustest
T: mul õpingud ka
M: mida õpid?
T: õigust
M: aa
T: ja tütar austraalias veel ka
M: (natuke mõelnud) no mul tegelikult küll nii palju vaja ei läheks
T: eks ta ole... (tehnika ristis tuttav äkkpidurdus) kust me läheme?
M: mina sõidaksin balta kaudu, aga ega vahet pole
T: siis balta kaudu (gaasi)
M: (kotzebue ristis) no mõned aferistid oleks siit otse läinud
T: mõned tõesti
M: ma ise olen küll ka sealt sõitnud
T: asjata!
M: a siin soos peab ju 30ga sõitma
T: sõidamegi. üks patt päevas, mu tänane on juba tehtud
M: kuidas siis?
T: võibolla ületasin kiirust. aga ega nad ei tee mulle midagi, ma tean ju juurat, see kiirusemõõtja näit, tead, kohtus...
M: a kulukas pole vaielda või?
T: oi ei ole
M: sa ei saa ju ise ennast kaitstagi kohtus veel?
T: ikkagi
(üks auto vahetab paremalt rada, peaaegu meile külge)
T: noh, ütle, kumb praegu süüdi jäänuks?
M: sina. ta ju tuli paremalt ja sa ei tõesta ära, et ta ei näidanud suunda
T: aga sina tuled ju kohtusse tunnistama
M: õigus jah
T: tunnistajatele maksan ma korralikult
M: ei mul põle raha tarvis
T: (minu tänavasse keerates) kahju et te nii vara lahkute
M: ma olen sinuga vist varem ka sõitnud..
T: mulle ka meenute
M: väga lõbus oli ka siis
T: ikkagi kahju, et te juba lahkute
M: no ma elan siin, mis ma teha saan
T: turvaline tänav küll

Autost välja astudes meenus, et mu telefonis on ju diktofon. Järgmine kord lindistan, kuna pool ogarusest läheb kindlasti alkoholi ja mälu nahka.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Ma olen vist ka selle taksojuhiga sõitnud. Palju neid õigust õppivaid killuvendi ikka roolis ringi tuiskab :)