neljapäev, juuli 31, 2008

you, cunt, always get what you want

vaatasin igaks juhuks siis senise Californicationi kiiresti ära ja olen segaduses.

vähe sellest, et filosoof Jaggeri taies alustas ja lõpetas nii House'i kui ka selle sarja esimese hooaja (ja alustas veel ka House'i kolmanda ja lõpetas neljandagi), vaatasin tolle LA sarja alguses, et ongi lihtsalt sarnane kuri keenjus kopitud Sex and.. the Other Citysse. aga kui Kepp&Küla avasid ehk mõne elus mingeid piire ja tegid naljagi, siis nüüd tundub ...fornication olema lihtsalt äärmuslik seksivastane propaganda, võta või jäta, st anna.

mitte, et ma oleks kogu armastuse juures nüüd suutnud sõnadesse panna, mida House mulle peale halva eeskuju päeva (nelja hooaja) lõpuks andnud on...

ja siit küsimuski - mida popkultuur mulle nüüd öelda tahab täpselt? suvel avastasin veel kolmandagi neg. peategelasega seriaali Shark, aga teadaoleva info põhjal muutuvad vähemalt Stark ja Moody veidigi positiivsemaiks, Greg mitte. äkki see ongi moraal? pagan.

But if you try sometimes you might find
You get what you need



PS asi on mu vanaduses muidugi, aga ikkagi ehmatas, et C-s mängib kurja 16aastast libu 90ndate ogarsarjas Nanny väikest 10aastast oivikukut Grace'i kehastand piff! alles see sari tuli lihtsalt kusagilt. oh tempura, oh morays, või kuidas see oligi.

2 kommentaari:

HM ütles ...

lugesin nagu kaks ja pool korda su teist lõiku ja ikka ei saand aru, et kas californication sulle siis meeldis või mitte ...:)

kalor ütles ...

Kusjuures ma ei teagi. Kõik oli nagu juba oldud-tehtud ja sihuksed rämedad seksuaalnaljad ja -käitumine kisuvad kah juba reality'ks või dokiks. A ma kardan, et vaatan edasi. Inimene on nõrk.