teisipäev, aprill 15, 2003


Ma olen siis n��d Kehras k�inud! Uskumatu aga kusi. Pidin t��kaaslase tibi kliinikust koju viima nimelt. Ilge peldik tohutu tehasega, mis pidi haisema 30 km ringiratast. Aga kaks poodi oli ja kingsepat��koda n�gin ka. Elu jooksis ka korra silme eest l�bi, kui tohutu pika rongi taha ootama ei tahtnud j��da. M�tlesin, et j�uan kenasti �le, aga siga tuli t�ie pasaga k�igi oma tsisternidega. Eesti kaotas meeleoluka tulev�rgi, kuna mu Focus (sundauto firma poolt, ei maksa j�reldusi kaugele ulatada) ei j�tnud mind rajale/r��bastele nagu M�rtini oma. S�idur��mu oli aga sama palju - Piibe maantee on lihtsalt p�rl oma politseivaesusega. Enne lennurada pidin �ra keerama paraku. Bruce laulis aga p�ikselisel hommikul millegi ootamisest ja mina s�itsin selle p�ikse �htusele versioonile vastu (v�i tehniliselt vastupidi, aga noh), udusesse Tallinna. Kui liigutav, t�epoolest.

Enne seiklusrikast reisi oli sunnitud aga 1,5h Kristiine Keskuses h�ngima. T�iesti igav. Tavaliselt n�eb seal ikka karju teismelisi mittemidagitegemas. T�na oli aga vist shoppingupuhkus nagu esmasp�eviti ikka ja k�ik lakkusid kodus HP ja Osturalli haavu. Eks homme hakkab tuure �les kerima j�lle. �nneks ei leidnud ma moekaid riideid ka, oleks ise valel p�eval midagi ostnud muidu.

Uus Jazzipesula oli neetult tore elamus Merimetsa serval. Naine k��ris, aga t-s�rk polnud isegi m�rg tunkede all. Miks tal see �ldse siis seljas oli!? Aga auto on puhtam kui muiste.

Jay K tuleb mh Porri. Peab vist l�puks minema ikka, iga aasta Roskilde vahetus naabruses sp minemata j��nud.

Muu ei tule j�lle meelde. Halb.

Kommentaare ei ole: