neljapäev, aprill 03, 2003

Tsiklig�ng hakkas mitmek�lgset laohoonet otsima. Isegi finantseerimisallikad on paigas - �hekordne narkolabor. Filmides pole aga kunagi just-this-one-time projektidest midagi v�lja tulnud, eks n�eb, kuidas meil l�heb. On, mida oodata.

T��l pole ka midagi erutavat juhtunud, aga et ma seal enamiku p�evast veetsin, pole ka kuskil mujal midagi juhtunud. Kahjurit�rje ahvid t�desid ainult �htul, et �hk on puhas. Ma ei usu neid, aga pidin alla kirjutama. T�nap�eva prussakad ei ole ju lollid, et kusagile ei kaevuks tunkesid m�rgates. Tarakanide elust on Discoveryl kindlasti k�mneid filme. Aga meil pannakse ainult lepatriinud k�lmkappi ronima ja k�ik peavad seda armsaks. No palun. Sitikas on sitikas on sitikas.

Inishmore leitnanti vaatasin, teatris, oh imet. T�itsa kobe tekst, ropp nagu peab. Tasub vist teisi selle iiri poisi taieseid ka otsida. Mait Malmsten hakkab aina rohkem Hugh Granti meenutama. Aga see pole ju halb. V�i saan ma valesti aru. Iraqi Freedom meenutab mulle Ignar Fjukki. Kuigi esit�hed m�t�ivad aint. Esmasp�eval Vagiina monoloogid. Peaks paremgi olema.

Andy Dicki show avastasin MTVst. Igati nauditav on kvaliteetne kaisukarude m�nitamine - nt valgel m�mmil verine k�paj�lg, suur karu valge riide all p�randal, kraanikausis peot�is veriseid nugasid. No ja nii edasi. Jackassis pritsitakse Johnnyt voolikust (kaks meest hoiab kinni) survestatud kollase vedelikuga. Seda nii v�ga ei tahaks. Kutt kurdab n��d, et p��dis mitu korda stop �elda, aga keegi ei kuulnud. No ise ta ronis sinna. Ehk see kollane vedelik ikka ei olnud p�ris sitt. Aga neid tundes...

EE oli medium-huvitav. Kirjutasin Tiinale, et ta juhtkiri ei meeldinud mulle. T kahtles vastuses, kas ikka mina olen mina, kes talle kirjutab. No r��gi veel sellistega. Poolusp�tsu t�nased muljed siiski paremad. V�ib vist p�eva sellega l�petada.

Kommentaare ei ole: