pühapäev, aprill 13, 2003


Maks sai ikka eile kvaliteetselt k�ima t�mmatud, t�den t�na valuliselt.

Muidu v�ga tasakaalus p�ev olnud: Johnny English (oli eredaid kohti ja isegi naljakaid), Arne Jacobsen (kasutamatud kahvlid, aga �ks t�iesti istutav tool muu teknokola seas), POSH (liialt ahvatlusi, kuigi ilusaid). Oleks veel Gilmore�i t�drukud ka kuskilt telekast tulnud, v�inuks p�haba kordal�inuks lugeda. Aga pidin Felicityga piirduma. Sain mitmele probleemile selge ja s�damliku lahenduse v�hemalt, huh.

Naabrimees k�is 11 aeg ukse taga, tahtis ilmselt juhet parandada. Aga ma olin just �rganud ja ei suutnud l�plikult otsustada, kas helises uksekell, uus fonolukk, munakeetja v�i mingi tundmatu helilooja minu peas. Taat l�kski tagasi ja mul ikka pime tuba. ��sel l�hkusin kaks aba�uuri ka pirne vahetades �ra. K��ki kompunnisin l�puks 300vatise h��glambi - tere, p�ike. K�llap saabub varsti tossuseene taustal v�ike tuumatalv.

V�lja ei julge rohkem minna, kuna eile sai keset ristmikku bens otsa ja ega ma t�na siis juurde ei viitsind v�tta. Kanistriga n�rutatud 5l sai aint sisse.

Muu ei tule meelde. �ldse ei tule enamik asju meelde.

Kommentaare ei ole: