kolmapäev, detsember 07, 2005

www.visitestonia.com

Nüüd on see siis käes - riik on astunud otsustavaid samme joodikutest ja lärmakatest turistide suunal. Mitte küll - jumal hoidku - nende ja kogu siinkulutatava raha vastu, aga hoopis keskmise vanuse alandamiseks. Meeldiv ju ikka tänavapildis kenast tibist joodikut vaadata kui koledaid britte või punsund põtru.

Kampaania eesmärk on "luua Eestist eristuv ja põnev kuvand 18–34-aastaste noorte seas." J arvas, et loodetavasti toob suurem hulk EL sataniste ja muid hämarate sektide liikemid oma raha siia nüüd, aga iseasi, kust kohe nii palju kitsi veristamiseks võtta. Samuti tõstatas ta küsimuse, miks mängule regamisel on üldse huvide sektsioonis variandid "arhitektuur", "loodus", "kunst".

Ma arvan, et äkki pakutakse siis ajaloolist mõisaterüüstamise rekonstruktsiooni ekstreemturismina. Täitsa paljud on päris heasse korda juba tehtud, üsna autentselt võiks välja kukkuda - tõrvikud, viglad, röökimine ja kohalike naiste vägistamine ja laste õgimine. Ja siis kui tuli räästas, on hea viin välja võtta, tule paistel mõelda, kui kuramuse kena see Eestimaa ikka on ja limuga Stereosse või Pegassi aftekale kimada.

Pööratagu tähelepanu (üle ei maksa pingutada, eriti mõtet otsides ja mingit pilti fikseerida üritades) ka klippidele, mis väidetavalt mingil kujul MTVsse jõudma peaks. K arutles, kas sovetskojet luristavad tibid on ikka täisealised. A keda see 18+ kotib, samas. Tahame ju eristuda. Incest is the best, seda nagunii. Väike Mailis võib kandle kotti tagasi toppida, EAS on meie väärtushinnangud juba ühele põlvkonnale puust ja punaseks teinud. Wicked!

3 kommentaari:

Indrek ütles ...

pigem oli see nagu 'stereo' reklaamklipp, kui et 'visit estonia'

Anonüümne ütles ...

lisaks slogan nt. "Remember Sigtuna? It's payback time!"

kalor ütles ...

neetud. selle peale ma ei tulnudki. äkki maksavadki rootslased kampaania eest.

siis peaks turismiprogrammis olema ka väravate otsimine saaremaalt, või kus see olema peakski.