neljapäev, juuni 11, 2009

nagu google oleks tõlkinud

olen siis jälle pool päeva veetnud id-kaardiga jännates win 7 all. ega ta ei toimind ennegi. ja firefoxi mul tegelt polegi, ja see ei tööta vist ganjapangaga nagunii enam eriti ladusalt, räägivad.

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ei ole uuemate buildidega kursis, aga ühel varasemal läks ID-kaart Firefoxis üsna ladusalt käima, hoopis IE näitas hambaid. PIN2-e vist küll ei proovinud.

Credo ütles ...

töötab küll. igal pool töötab. te molekulid olete vaimuvaesed veidi.
ma ei saa aru, suvalises kohas olen ideekaardi tööle saanud kahe minutiga...

kalor ütles ...

ei siin üksba oli mingi muu probleem väidetavalt. aga jah, mul lõpuks firefoxis laabuski, IEs lootusetu.

Anonüümne ütles ...

juba arvasin, et sertifitseerimiskeskuse avalike suhete juht on ka oma kommentaari siia jätnud

kalor ütles ...

no palju õnne, enne polnud nende nime mainitud, nüüd saavad meediamonitooringud kätte selle posti...