neljapäev, juuli 09, 2009

vahekokkuvõte

Paar sõna vahelduseks.

- Suvi. Ma ei ole puhkusel. Ma ei ole vist kunagi puhkusel, sest viimased viis-kuus aastat on ka pea iga reis lõpuks töö, kuna ma lihtsalt pean neist kirjutama ja pilte tegema, siin või ajakirjas. Ja joomine ei ole kindlasti puhkus! Praegu olen viimastel nädalatel vähe mandril aelenud, pigem merel, saartel, taevas ja mujal ning kui Eestisse või netti satun, siis olen jälle töötanud natuke ja nii see suvi läheb. Vähemasti loen natuke raamatuid. Mingis mõttes on vist igav olnud, kuna blogis avaldamisväärt materjali on kuidagi vähe või on see kuidagi delikaatne; või mis loogilisim - ma lihtsalt ei viitsi. Nagu töödki teha. Mis ei tähenda ikkagi, et see oleks puhkus.

- Kuradi Twitter. Distsiplineerib sõnu valima ja olen kõigile senistele tõrgetele vaatamata nüüd teda isegi kasutama hakanud. Blog kannatab selgelt. Ei pruugi olla halb areng. Vähemasti peegeldub Twitter Facebookis. Jälgige... kusagilt, ku tahte.

- Plasma. Pidin rõõmust üle parda hüppama, kui esbal helistati ja küsiti, kas ma juba igatsen nende järele? Täna käisingi, ärge muretsege, seekord pilte ei teinud. Leidsime nats parema veeni ja sain nagu miška 48 minutit õndsalt ühe käega "Krokodilli" lugeda ning mõtiskleda, kui palju akna all pikutanud kena poiss täpselt tervise-ankeedis valetas. Aga noh, ma pole ka oma gaydarit pärast nelja päeva Rootsis veel rekalibreerinud.

- Laulupidu. Kogu isamaalisusele vaatamata võin ma suht vabalt rünnata kas või meie oma lipu vardaga järgmist inimest, kes nuuksatab kusagil reaalsuses "tuule suund on nord". (Sama lubas Samost teha suitsuanduri mainijatega.) Kusagil on ju piir, aga ilmselgelt pole see eestlaslik. Vähemalt oli tantsupidu kõvasti rajum kui laulukas (teine päev, ma esimesel olin kahjuks ühest koomast väljumas ja Morrissey omasse vajumas).

Näe, ei viitsigi rohkem praegu.

Kommentaare ei ole: