reede, juuli 02, 2004

Ettekanne l�ks vist h�sti. Nigu �ks mu slaid t�lgitud sai, vallandus tavaline hirmus vaidlemine neil omavahel, t�lk vastas ise k�simustele, mina j�in vett ja otsisin Festardi abil ees olnd l�pparist mingeid ikeelseid s�nu (naarits nt). Ppt tuli teisest masinast. Mingi hetk j�id nad vait ja ma ei �ritand isegi aru saada, kas nad olid �nnelikud v�i pahased, aga ju neil on lihtsalt palju k�simusi, mida k�vah��lselt arutada. J�tkasin j�rgmise slaidiga, l�bides kokku sama ts�kli. K�ik ongi �ks ts�kkel.

Ja imede-ime, telekast lasti eilsete korduste taustal mingit v�lismaa muusikat, k�las lausa nagu Morrisey. BBCd n�itas ka veidi, ankrutaat oli lihtsalt keeletu, ei osand muud �elda, kui et "ma ei usu seda" ja siis veel kolm korda samamoodi. Ts�kkel.

�isel t�naval lauldi stabiilselt ainult kahte pala, mis olid mulle erakordselt tundmatud ega paljud ka eriti jalga takti l��ma. �ks v�is h�mn olla, teine mingi jalgpallijumalatele p�hendatud ood ilmselt. Nektarit ja ambroosiat polnud, aga j�reldasin, et ilma alkoholita neid ei laulda. L�hen n��d otsin j�lle paki 2,7eurost suitsu. Ts�kkel.

Teised siidimuuseumis, �nneks mul k�idud. Ts�kkel.

R�tm on ka oluline, muidugi. Ts�klite vahel.

Kommentaare ei ole: