kolmapäev, juuli 28, 2004

No mis siin ikka vahepeal suurt juhtunud on. T��d ei viitsi teha, k�in niisama vaikselt alla. N�dalavahetusel P�rnus olin sunnitud Lga lihtsalt tunnikese selili k�nniteel magama, kuna v�lisukse v�tmed olid kellegi teise k�es. Ei olnud hull, veits k�va betoon, aga ajalehed pea all ja Vitost (mis oli pungil asju t�is, nii et seal ei saanud magada) leitud palakas �le n�gude moskiitode kaitseks. Kaks �htut suvepealinnas tagas igatahes selle, et niipea ei julge ��siti sinna t�navale hulkuma minna. �kki keegi m�letab neid tolasid, kes majadel luuke sulgesid, �hte hamburgeribaari h�vitada �ritasid, parkides karusselle v�gistasid, lambiposte painutada proovisid ning m��dak�ijatele selgitasid, et valge triip keset k�nniteed pole jalgrataste, vaid pedede eraldamiseks.

P�habane rand (kuhu l�ksime p�rast kolme seriaali ja vormelistardi vaatamist, et kainusele viimane lihv anda) oli k�ll nagu suve viimane p�ev. K�ik k�isid ringi kurbade n�gudega, riided seljas. Meie ujusime. Vesi (mis minu ajal veel l�bi paistis) oli v�hemalt soe. P�haba �nnestus veel ka Rakveres maailmatuuril k�ia ning p�rast kuskil Viitna kandi rotikaputkas Mihkel Rauda kohata. R��giti, et ma olin mingi tibi rindu kommenteerinud (talle endale muidugi, kuna ma pole mingi seljatagar��kija) ning Raua l�bi s�imanud, et ta enam b�ndi ei tee. Tundus ohutu enough.

Olen v�lgu ka �lestunnistuse, et k�isin kahe n�dala eest kolmandat korda Viru Keskuses. �nneks T-ga s��mas ja tema teadis, kuhu minna. P�rast isegi v�luvas kodumaailmas uitamas, armastusv��rse pedepaarina. T�na v�tsin siis asja p�hjalikumalt ette, kuna mul oli olmekosmeetika lootusetult otsas ja riided on ju ka alla hinnatud. J�tsin automobiili teadlikult kobraskino k�rvale, et end parkimismaja lab�rindist seekord s��sta, aga edasine polnud ka lihtne. Paari osakonna m��jad itsitasid igatahes t�iega, kui ma haleda n�oga j�lle k�sisin, mis korrusel n��d olen, kus see kolmas meesteriiete ala asub ning kindluse m�ttes ka l�hima v�lisukse ning peldiku kaardistasin. Ja mis k�ige n�rim - erinevalt tavalisest ma lihtsalt ei leidnudki riideid, mida osta tahaks. V�ibolla on see periood mu elus �ldse m��das nagu mitu teist viimastel kuudel l�ppenud on. Viimase riiuli ees �he n�gusa pusa siiski sain. Ja m�ningase ekslemise j�rel p��sesin monstrumi maost ka v�lja. Kus sadas.

Ehkki L �tles �leeile, et teisiba EI JOO, kostis ta eile selle meenutamise j�rel, et ju peab improviseerima. Tegimegi ultimate pelmeenitesti, kuna paistab, et iga endast lugupidav firma on oma pelmarid turule toonud. Hakkas halb.

Chicagot ei julge ka p�rast esietenduse SLOL artiklit vaatama minna, kuna kardan, et igal etendusel istub Reet "Kodu keset" Linna, et keegigigi niii head spektaaklit vaataks. Laterna piletid on vabshe v�lja m��dud ning K�lmetava kunstniku portree oli igati kvaliteetne kom��dia. Mul oli veel k�lmem kui Konradil. Nii palju kultuurist. Tegelt k�isin �mblikmeest ka vaatamas (oli veel halvem kui esimene), nii et �rge hakake siin midagi arvama.


Kommentaare ei ole: