teisipäev, september 07, 2004

IDsaaga j�tkub. Sain eile mitu minutit m�tiskleda sertifitseerimiskeskuse ootekontserdil, kus sooviloo 'it's the end of the world as we know it' tuli hoopis instrumentaalversioon Selani Daioni palast 'Because you loved me". What's love got to do with it, ei saand ma aru, aga t�na s�nu lugedes tundub IDkaardi kaotus juba sama hull kui harmoonilise p�sisuhte l�pp, jalgrattavargus v�i lapsep�lves�brast merisea surm:

For all those times you stood by me
For all the truth that you made me see
For all the joy you brought to my life
For all the wrong that you made right
For every dream you made come true
For all the love I found in you
I'll be forever thankful baby
You're the one who held me up
Never let me fall
You're the one who saw me through, through it all

jne jne kuni ridadeni:
You were my strength when I was weak
You were my voice when I couldn't speak
You were my eyes when I couldn't see
You've been my inspiration
Through the lies you were the truth
My world is a better place because of you

Ikka p�ris kurb hakkas, aga t�dist polnd kottigi abi, kuna koodid on mul ju alles ja nemad saavad aint sertifikaadid �ra s��a. Peab KMAst l�bi astuma, sest netis uue kaardi taotlemiseks peab mul ju vana kaart arvutiga �hendatud olema. Manuaalselt aplikeerides tuleb ka uus pilt teha, kurat v�taks. V�hemalt Ganjapank tegi k�igi minuga seotud kontode juurde m�rke, et neid kasutada ei saaks mu isikutunnistusega. Jama kui palju.

Multikas akna taga l�heb ka aina p�nevamaks, mingi kutt tuli k�ie ja minu jaoks pootsmanitooliga just kusagilt �levalt alla. Aga ei purustand akent, ega olnud tal musta maski. Sinised l�dvikud ainult.

Kommentaare ei ole: