esmaspäev, september 06, 2004

T�nane kino-Zatoichi tegelt ei �llatanud, teadsingi nagu, et tulebki selline (Samurai meets Stomp feat Riverdance). I, Robot aga �llatas natuke neljaba k�ll, kuna oli ootamatult hoogne ja kvaliteetne t�kk, pohui see maailmap��stmise moment ja viited Matrixist Demolition Man' ini. Doch. (Will miskip�rast lihtsalt PIDI oma keha nii palju eksponeerima, aga ega ma samas sellegi kohta paha s�na �elda ei saa).

Sai selle k�ige vahel siiski reedel ka T�ril k�idud ja �hel s�nnip�eval k�rssa p�hjalikult leotatud, aga tundus, et veel enne kui ma nelja paiku omiku koju hiilides (muidugi ema (v�idetavalt bioloogiline) kuulis iga mu sammu) magama j�udsin j��da, hakkas naaber muru niitma. Ja siis teine naaber, ja siis kolmas, ja neljas, ja viies jne jne. 11 aeg ajasin end (j�tkuvalt entusiastliku p�rina saatel) �les, kuna isa (ema mees, samuti olla bioloogiline) hakkas netist autokuulutusi refereerima ja kogu oma Audi-lembuse juures ei pidanud mu n�rk organism sellele vastu. Isegi Talina tagasi s�itmine tundus tervislikum variant. Mis l�ppes k�ll raske f��silise t��ga N�mmel, aga mis teha. V�hemalt m��sin �he oma irda junni kahe soti eest maha. Kutt m��ras laheda kohtumispaiga: 'Tead k�ll, kus �ism�el see roosa Cadillac seisab.' Teadsin ma jee aga �les leidsin.

Nii kiiresti pole T�ril v�hemalt t�kk aega k�inud. Ema j�udis minu 20 arvuti taga istutud minuti p�hjal kogu tutvusringkonna (minu oma muidugi) seksuaalelu �ra lahata, ehk siis hoolimata sellest, et ta kellegi mu s�prade nimesid ei m�letand, ikkagi mingite juhuslike m�rkide p�hjal uurida, kellega nad parasjagu k�ivad jne. Vastasin, palju j�udsin, �nneks sai aeg enne keerulisemaid m�istatusi otsa. Snp rahvas oli valdavalt v��ras ja igav, paari �ksikuga sai ainult kvaliteetselt r�vetseda. Mis teha, eks ma ole vana ka juba. Odessast ostetud diskos�rgile teenisin v�hemalt veidigi menu.

Merel ei k�inud sel nd vah mingil logistilisel v�i loomingulisematel p�hjusel kordagi. Kurb a mis teha. Seet�ttu v sellest hoolimata oli piisavalt keeruline olla - j�rjekordne �rkamine kitsal diivanil, enne ja p�rast seda raskete asjade t�stmine, hommikul Xena S�japrintsessi muusikali-versioon (Xena laulis mingit Whoopie lugu, r�ppis kellegagi ja mingid kutit esitasid korraliku Megadeathi - igatahes oli selline seeria t�iesti olemas, kus K�IK laulsid!). Ma ei hakka isegi enam �tlema, et 'masendav'. Las ta olla.

Kommentaare ei ole: