neljapäev, september 30, 2004

Saatsin DHLiga eile �he asja esmakordselt elus, seni paar korda TNTd kasutand. T�na siis ladus m��gitibi helistama DHLi peakontorist, �ritades mingit lepingut pakkuda mulle. Uuris viisakalt, miks siis seni k�ll TNT. Vastasin: "Nad on oranzhid". Tibi palus veel korra seletada. Tundus, et sai aru. Paari minuti p�rast k�sis ilgelt vabandades uuesti, et ikka ei saanud. Kui l�puks kohale j�udis, vaakus ta toru otsas veidi naerust, kogus end ja �tles, et DHLi punasest ja kollasest saab ju ka oranzhi kokku. Olin sunnitud n�ustuma. T�itsa tore kliendikogemus igatahes.

Saadetise tr�kkimine on kah ilgelt p�nev. Mu kuv��r on j�udnud eile �htust alates viibida juba Soomes, Saksamaal, Itaalias ja t�na l�unal Kreekas Thessalonikisse saabunud. M�nisada kilsa veel minna.

2,5h magasin sisse, sh �he kliendikohtumise. V�ga ootamatu. N��d, enne kolme p�rastl�unal, j�udsin siis lehtede ja munapraadimiseni. Ma polnud neis purjus kapteni poolt Naissaarelt korjatud ja mulle antud seentes juba siis kindel, aga s�in n��d �ra. Kui nad siiski EI olnud shampinjonid, mind niipea ei n�e.

Kommentaare ei ole: