esmaspäev, november 15, 2004

Mulle t�itsa meeldib Arnoldi uue koduka esik�lg. Leia, keda pole pildil! Nigu maja juhiks meid. Ilmselt oli VPK t��tajatel endal ka nii h�bi, et panid h�sti pisikselt alla ja sedagi peab scrollima. Isegi Tarmot ei paista kuskil, ka ekraani keerates ega blokki v�ttes ega linkide esit�htedest ei moodustu kuskilt tema pilti v�i s�na M�ND.

N�dalavahetus sai �nneks l�bi. �tleme nii, et ma ei olnud kirkaim kriit karbis, kui p�haba omiku pool kaheksa magama sain ja pool kaksteist j�tkata tuli. Mitmed uued tuttavad ja orkutis�brad sain v�hemalt. N�ed mihuke saatuse aroonja - p�riselus 'tuttavad', orkutis aga kohe 's�brad'. Odav. Ah et mis toimus? Hea, kui aastaaegagi m�letan. Viive 46, �tleme nii. Ehk � 26.

Kohtusin maksumutt Lemmi Oroga t�na siis p�rast pikka hirmu. Oligi t�iesti �mmargune nagu Mike Wazowski (keda oma viimase iidoli Mi desktopil n�gin), v�ljaulatuvad kehaosad sh. Silmi oli k�ll kaks ja oodatult terav m�tlemine ning huumorimeel. Ja k�ik l�ks downhill from there - paar tundi k�lmas V kontoris, siis kasutud v�tted ja l�puks ostsin odavad kingad (muidugi pruunid), sest deebetarvel oli 47 krooni j�rel. Vihmast ma parem ei r��gigi. Seisin t�kk aega Sikupilli keskuse ees Lee Cooperi valguskasti all, kus silt tuule alla v�ttis ja mulle p�he lennates ehk paar komplekti uusi riideid oleks kinkinud, aga vett tuli nii palju, et loobusin.

K helistas, et miks ma t��d pole teinud, lubasin homme l�bi minna. A helistas j�lle, et miks ma t��d pole teind (ma reedel ei vastand talle). Lubasin homme l�bi minna. T helistas, et �kki ma tahaks nende lehe j�ulunumbrisse m�lestusi eelmisest t��kohast kirjutada. Lubasin homme tagasi helistada. Teine T helistas juba mitte enam nii originaalse jutuga, et miks ma t��d pole teind. Lubasin homme kokku saada. Ja M k�sis mu eelmise auto raadio koodi. Ma ei teand, et raadiol ongi kood. Uut kasutajat see vist ei lohuta, samuti pole talle suurt m�tet minu k�tte j��nd CDboksi viia. Nii et talle ei lubanud midagi.

P�FF sai filmid �les, kohe kindlasti ka ajakava. Sellele kulub veel �ks p�ev...

PS Tundub, et L pole enam s��tu. K�ik polegi kadunud. V�i noh, midagi pole enam kaotadagi. Loodan, et oli oma mees v�hemalt, mitte ei l��nd v�lk sisse vms. See olnuks vast loodus�nnetus.

Kommentaare ei ole: