kolmapäev, november 10, 2004

Niiet Helsingi. Ma ei salli k�ll L��nesadamat, aga juugendirikas t�nav kompenseerib seda tsentrumi suunas. �he maja ees istus oranzhis palitus tibi ja ma ei pidand �le sekundi teda vaatamagi, et tunda peos �ra Calvini&Hobbesi koomiksiraamat. Nyyhk.

Tuttav t�nav ei takistanud mind paar korda �ra eksimast enne oma hotelli leidmist. Mingi ime l�bi j�udsin siis t�pselt Sex&theCity alguseks (jah, pede). Jabur, et peale soome kanalite n�eb peenes Scandicus veel vaid CNNi, Eurosporti ja RTLi. Miskid ka 16 eurose maksu all. Kurat, isegi Kathmandus oli paarik�mne vahel v�imalik valida. Kuigi hotellituba oli seal t�iesti k�lm ja k�le, oli linnas v�hemalt elekter, m�gedes nii h�sti ei l�inud alati. Aga mis kasu sest siin on? Minibaari k�lmkapp undab v�ga h�irivalt. V�i peaks �tlema ahvatlevalt.

Igatahes, et kell oli 23 l�bi, seadsin p�rast Keppi&K�la lootusrikkalt oma n�ljased sammud M�kkari poole. Esiteks meeldivad v�lismaa m�kid mulle sp, et nad on ilusamad, sageli puhtamad ja m��jad pole venelased. Mitte, et mul midagi venelaste vastu oleks, aga Eestis on kommunikatsioon teenindajate probleem, v�lismaal minu. Siiski �nnestus mul oma soome keelega isegi hakkama saada. Eestis ei julge proovidagi s�prade kuuldes, kes lapsest saati oskavad. Hui ma T�ril soome telkut n�gin, uduselt Bill Cosbyt aint vahel. H��ldasin teda ka [sosbi] toona.

Teenindusest veel, et tiblad on l�bi murdnud ka teistesse valdkondadesse � proovige EMTi infosse helistades, kumb on sagedasem, kas ei saa sina tema aktsendist aru v�i tema sinu probleemist �letamatu keelebarj��ri t�ttu. Rohkem variante pole ma viimasel ajal kohanud. V�lismaal on ka kuidagi teistmoodi ringi hulkuda ��sel, v�i ka p�eval. Eestis on ikka see pidev places to go, people to scare pinge, mujal lihtsalt longid, istud ja m�tled ega igatse millegi j�rgi. Labane m�te, muidugi, aga just sp meeldivad mulle isegi m�ttetud lennujaamades passimised. Pole v�imalustki kusagile tormata.

�lej��nud kambast pole ka kedagi n�inud. K pidi ooperis k�ima, M j�i �ldse maha, kuna passikontrolli l�bides raamatusse s�venenult jalutas koos purjus massiga muretult Fantaasiale Autoexpressi asemel. Sai sellelt siiski maha �nneks ja tulla omiku j�rgi. Ja �ldse ma kardan seda �ritust, kuhu tulin. K kardab ka. Ehk siis et on m�ttetu �kki. Sp tshekkisin ka paari h�davajaliku putiigi lahtiolekuajad praegu �le, ehkki homme l�heb briti saadiku bangalos kindlasti pikalt.

Wifi ei hakka muidugi toas t��le. Mingi kasutajanimi ja parool anti alt lahkelt, a mitte m�dar�igastki. V�iblat ongi hea, muidu j�lle nagu kodus... Lugedagi ei viitsind midagi seljakotti toppida peale Milli ja Hobbesi. Mis on kohustuslik, ehk kool. Aga sellest ei taha ma r��kida. Ja see Hobbes pole see Hobbes, kes �leval. See viimane, ehk siis esimene Hobbes vajab aga h�dasti �ksba leitud linki.

Kommentaare ei ole: