kolmapäev, märts 29, 2006

eided omavahel

Ja mina arvasin, et olen viimasel ajal tubli olnud jalgsi käies - isegi eilse ladistamisega! Mis selgus - mu majahoidja, kes töörnis vist 60 hiljuti, vähemalt pidin talle pinsipabereid vormistama, ütles, et käib nüüd siit Kalamajast Roccasse tööle jalgsi ja tunneb end eriti hästi. Mul jooksis elu silme eest läbi korraks, õhtul küll mõtlesin, et küllap ta paneb otse läbi Stromka metsa ja polegi nii hull vahemaa kui mul autoga trenni sõites ümber mäki ja hullari jne. Siis hakkasime võrdlema, kui kiiresti kumbki meist baltasse, vanalinna või Pronksi tänavale jõuab. Muristajakott väitis, et paneb ca kolmandiku võrra kiiremini kui mina. Ja mina arvasin, et olen kiire kõndija.

Sellestki polnud veel küll. Täna, kui olin ta jääraiumise peale kl 11 üles ärgand lõpuks, sain lidralt teada, et meie uus postiljonitibi võttis ameti ainult sel põhjusel, et oleks distsipliin ärgata, end liigutada jne, mitte magada 10ni ja siis uimaselt kusagile minna. Kirusin mõttes, miks mulle lausa iga päev nüüd niimoodi kohta kätte näidatakse, kui leidsin postkastist väikese lohutuse - seal polnud täna ühtegi lehte. Ka jumalad libastuvad.

PS Või olen ma ikkagi ise eit. Nt eile võimlemas vaatasin ainsana paarikümnest naisest-mehest oma aparaadi monitorist Aunaste saadet eriväärakate, ei, vabandust - õpiraskustega laste kooliprobleemidest jms.

10 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Eriväärakate......??
...
Masendav...

kalor ütles ...

mu blogi loeb inimene, kes ei mõista sõna "eriväärakas"??

Anonüümne ütles ...

ei maksa pahandada. igasugu imelikke tegelasi liigub ringi, üks on lihtsalt siia sattunud. eriväärikas.

aga v äkki liialdab? sest ma olen teda juskui näind tänaval kulgemas ning see ei käinud sugugi 2-machise vihinaga. täitsa rahulikult stepas.

kalor ütles ...

eks siis aitame. meil kõigil on eri vajadused, kõik oleme eri väärakad. mul siin ristiku kool ka kiviga visata, head õpetajad, nagu telkustki selgus. tulge isa juurde...

Kajakas ütles ...

mind ka korraks see sõna riivas, sest mul tuleb oma poeg sinna panna :( ja väärakas ta pole.
Aga sinu blog, ise räägid nagu tahad ja kellele ei meeldi, ei pea lugema.

kalor ütles ...

no pagan, kui ma juba seda saadet vaatasin, järelikult ma neid ju päriselt vihata ei saa? olen üksjagu suhelnud selle eriala inimestega, aga kuna ma ise olen ala vaid ühe aasta õppinud, ei saa seda suhtumist professionaalseks küünilisuseks kutsuda, aga proovigem.

Anonüümne ütles ...

ma ütlen, see poliitiline korrektsus eesti rahva ükskord hävitab. läheme vabatahtlikult õnge ja venestamist ega amerikaniseerumist ega muud polegi vaja, taadaa eluterve mõtlemine..

Kajakas ütles ...

minu puhul ilmselt tegu hirmuga sotsiaalse suhtumise ees ja sellep ka negatiivne emotsioon. Nii paljud ju oigavad valuliselt kui ma räägin, et mul poeg on düsgraafik ja düsleksik ja ma panen ta Ristiku kooli. Enamus ütleb, et vaevalt see asi niiii hull on et sa ta "sinnna" pead panema :)
Tegelikult ma saan ju Sinu toonist aru küll :)

kalor ütles ...

eks see suhtumine ole sama case mis paljude nähtuste suhtes meil veel, kes kõik kappi või kapi taha on aastakümneid ju surutud. suvalistest inimestest tänaval, kes vahivad, kuni tööandjate ja meediani. a läheb ju ikka paremaks iga aastaga. ja ristikus töötava sõbra juttude põhjal on see ikka väga vajalik ja tundub et isegi hea kool, kellest sõltub ikka üksjagu palju, kuidas need noored edasi hakkama saavad, kuidas iseendasse ja õppimisse suhtuvad, kas suudavad edasi õppida ka äkki jne. a mõni asi või mõne suhtumine ei muutu kunagi ja mõned lapsed ei lähe ka pärast ristikut kusagile edasi oma eluga.

mõne ristikuski õppiva avalikkusele tuntud ema-isa võiks vahel ajakirjanduses nö kapist välja tulla. parandaks natukenegi suhtumist ehk.

jõudu igatahes enda omaga sulle.

Kajakas ütles ...

tänud :)
ka mulle tundub, et kõik läheb ikkagi paremaks