pühapäev, juuni 27, 2004

Kaks korda n��d �hel p�eval Lohusalus k�idud, meritsi ja autoga. Energia on otsas, n�gu �ra p�lend j�lle, aga 400 fotot tehtud.

Suutsin end vaid kokku v�tta, et mureleid ostma minna. Turul sai k�ll kinnitust, et m��jad ei jaga klientide motivatsiooni v�himalgi m��ral. Minu tavalist baabat pold miskip�rast ja tema asemel vahutas seal �ks kuri lilla parukaga eit, kes lihtsalt s�imas k�iki ja vandus, et p�ev otsa pole kohvi ega peeru lasta saanud ja teie tahate siin nahui kurke osta.

�ks vanamutt m�lises mu k�rval talle vastu ja sai t�nut�heks eriti m�dand puuvilju. Mina sealt ei ostki, aga registreerisin veel m��jatari sotsiaalselt p�hjapaneva statemendi, nii palju kui ma vene keelest aru sain - "ma tean k�ll, et teil pole midagi osta vaja, vaid tulite v�lja jalutama lihtsalt aga miks te siia k�ll siis ronima peate." Vene muttide s�im on igatahes klassika.

Kommentaare ei ole: