teisipäev, juuni 15, 2004

V�ituderikas p�ev. �rkasin tegusalt 9 paiku, EPL hakkas j�lle k�ima, lugesin n�ljaselt k�ik lood l�bi. Urrmast oli pisut kahju, aga da beast p��steti ju teadlikult valla, missiin haliseda enam. Minu hoolealune tegi oma nimekirjas aga teise tulemuse, nii et v�in rahul olla. Kui midagi tegemata j�i, siis ehk aint soovitus teises parteis kandideerida. Aga see pole ka enam minu asi.

Ja siis ma t��tasin. �ieti kolasin purjetamisroba netipoodides. Sittagi valmis ei j�udnud, kuni n�lg poole kuue aeg turule sundis. �ieti ostsin Kulleka h�permarketist purgi Saleda �hepajatoitu. Purke on r�ve pesta, aga nimi k�las koduselt och oli ka taljes. 25 krooni eest oleks pidand vist purgi enda ka �ra keetma, et isegi kesklinna p�evapraadide toitvusele j�rele j�uda pelgalt hinna-koguse suhtelt. Aga ��relinna asi.

S l�ks korterin�ristu koosolekule, mina �le kahe aasta elus uisutama, soomlasega. J�udsime kuskile Mustam�e p�raperse, siis l�ks olukord pisut uduseks. Pussypaviljonide vahel poliitikast k�nelemise k�rval osavalt slalomeerides (pidurdamist pole ma veel �ppinud) j�udsime peagu N�mme kaudu von R�ivase valdustesse tagasi. Vasem jalg on kaotanud k�ll valdava osa harjumusp�rastest funktsioonidest a mul on ju teine veel.

Ka S oli koosolekult pagenud, kuna selgus, et seal r��giti ainult vene keelt ja mingi eit oli juba nutma hakanud. Pean ikka ise neil k�ima hakkama. Observatsioone elust enesest on ka turule vaatamata liiga v�he.

Ja siis elu pein alles algas. K palus mingi artikli v�lja tr�kkida (mul on ju printer!), mida ma tekstimanjakina muidugi ka lugema hakkasin. Oli EPLile v�hemuste �igustest p�ris aruka loo kirjutanud, aga algselt soome keeles. S oli selle maakeelde kolme tunniga t�lkinud, siis �ks ajakirjanik toimetanud, siis relvade isand Raukas sellele omakorda arusaamatuid s�nu lisanud ja l�puks pidin Kga inglise keeles vaidlema, et asi l�puks t�esti eestikeelne oleks.

N��d lubasin endale �lle ja avastasin, et mu vana wifi kaart t��tab endisel l�pparil ja kolisin �lbelt k��ki. Siin saab suitsetada ja end vabalt s�gada. Jalgpallitulemust kuulen nagunii umbes sajakonna meetri raadiuses asuvatest korteritest.

PS Ja p�eva liits�naauhind l�heb �rip�eva pealkirjale: "Mittesoodusp�ritolut�endeid v�ljastatakse n��d ka kaubandus-t��stuskoja Saaremaa esinduses."

Avada ma seda ei julgenud, nagu ka artiklit pealkirjaga "K�ik maailma ideed otsa saanud." Elu on niigi keeruline.

Kommentaare ei ole: