kolmapäev, aprill 06, 2005

Kolmandal päeval võttis ka laenuhaldur toru lõpuks. Elas. J märkis tabavalt, et tõenäoliselt on see kaader, kes esmalt Q-gsm'i putkasid piiras ja seejärel K-arvutis oma koledaid pilte ilmutas, nüüd panku ummistamas oma tarbimislaenuga. Mul on kõigest kodu vaja.

Otsustasin, et õpin ise karpussyt parandama. Niuksed ilmad ja mul ei lähe tsikkel käima raisk. Ja kui ei sõida, müüb reeder ta maha. Eelmisel suvel juba ähvardas. Tegin täna kindlustuse ja puha, ehk saan väljalaenatud kiivri ka tagasi sel nädalal.

A läheb kaheks päevaks haigemajja. Mis tähendab:
1. Ma peaks esmaspäevaks kõik tegemata asjad ära tegema
2. Tõenäoliselt ei tee ma mitte midagi, kui ta mul kõrval ei karju.

Aga valitsus tuleb lahe. Võiks kihla vedada, kas Kesk paneb Olev Raju rahandusministriks või mitte. Taburet on neil kuidagi nadi läbimõõduga mu arust igas vallas pärast liberiseerumislainet.

Kommentaare ei ole: