neljapäev, august 25, 2005

mulle näkku ei nikuta

Januahastuse joogieksitustes on nüüd siis mul ka lõuatäis musta peitsi. Ei olnud hullem kui õlle pähe õli joomine (M väidab, et kahel korral juhtunud). Igatahes enamik poes müüdavatest cooleritest või briiseritest on sitema maitsega kui aus peits. Ja punane vein määrib hambaid samamoodi. Keelel on must triip küll tänaseni.

Võtsin ennast (ajutiselt) oma people to kill listist maha. Sest minu paber hakkas täis saama ja ma figureerin juba liiga paljude teiste inimeste vastavas nimekirjas nii et ise veidi aega ei muretse selle pärast ise. Ilmselt nädalaga piirdub.

Loen lõpuks Joomahullu päevaraamatut. Salgan kõiki võrdlusi enda elu- ja kirjastiiliga nüüd ja edaspidi! Kuigi mõtlesin, et peaks ühe salablogi avama, kus ka asjadest nii kirjutada saan...

PS Go Andri. Olen täiesti nõus su kommentaariga DI/Eve Kivi teemal.

Kommentaare ei ole: