esmaspäev, august 01, 2005

pase yra 32 puslapiai

lubatud 11 järtsiminutist sai KMA Sõle püroos ligi tund. ja mida ma siis ootasin? kohtumist ühega 20st vuntsidega kohvikannusoendaja figuuriga moorist, kes seal väga mõõdetud liigutustega toimetasid. vahepeal karjusid kusagil slaavi päritolu maiteamisriigikodanikud, siis õiendasid teenindajamutid omavahel, et "sina ära hakka oma peaga siin midagi mõtlema, oli ju jutt, et meie ei oska neid väljastada ja sa küsid alati tiiult". jne jnt. oma bordoopassi sain väikse jageluse järel kätte igatahes. ja taaskord läbilõike põhja-tallinna elanikkonnast. jälk ja julm. ühte pandavat inimest nägin aint.

hall tundus passivariantidest kusjuures kõige ilusam. huvitav, kas ma saan kodakondsusest loobuda? peab mul üldse kodakondsus olema? sissekirjutus oma keldrisse anti, mis siis veel vaja. passi andmetel olen igatahes Eesti Vabariigi kaitse all ja valitsus palub "kõigil ametivõimudel tagada mulle vaba läbipääs ja vajadusel igakülgne seaduslik abi ja kaitse." läbipääs millest? kaitse kelle eest? nagu mul vähe foobiaid oleks veel, nüüd see ka raisk.

vähemalt pole sõjast terrori vastu ja kurjuse teljest veel midagi kirjutatud. küllap lisandub koos biomeetriliste (oli niuke sõna?) andmetega. taga on kirjas, et pass on Eesti Vabariigi omand. ma olen nende jaoks kõigest mingi dumb-user järelikult...

Kommentaare ei ole: