kolmapäev, veebruar 08, 2006

haiged tarbijamängud

Vähemalt EMTil, Elionil ja Selveril on miskipärast korraga uus kenjaalne idee, et kui klient uuendab oma kontaktandmeid, osaleb ta vapustavas loosimises. Aga näiteks minu andmed ongi ontliku tarbijana igal pool õiged, nii et mis kuradi diskrimineerimine see nüüd on siis?

Netis saan suurema kärata näiteks uue meiliaadressi panna sinna mõneks ajaks, aga Selveris sunniti selleks infoletti minema. Mõtlesin siis kavala variandi välja, et liiga piinlik poleks asjaahne kundena - kuna kaart hakkab aeguma, läksin üksba küsima, mis ma tegema pean. Lahked tädid lohutasid, et mu orants tükk kehtib ka kaks nädalat pärast kirjasolevat kuupäeva ja sama targalt tulin sealt tagasi. Perset, Kreeta.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

sa võid ka lihtsalt selle lehe oma andmetega seal selveri infoletis ära täita, pidi samuti arvesse minema

w
sõidab kreetale

kalor ütles ...

tegelt ma leidsin öösel, et serveli kodukal saab ka teha seda. aga ma olen ju ses mõttes silmakirjalik, et kreetale tahaks, aga kõrvuti mingite barettides muttidega leti ääres ankeeti täita tundub jälle odav...