teisipäev, november 07, 2006

in the jungle the mighty jungle

ma olen enne ka nii vähe maganud ja päris sooda ei saa seega olla, seega mu kõrval istuvad taadid vaatasid ikkagi siin brüsseli lennujaamas läpparist lion kingi nii, et pool terminaali kajas, ise vesisilmil, kõhv-kõhv. kui see just seksuaalhälve pole, tahan ma võibolla ka nihuke vanainimene olla.

a tolle taksojuhi, kes täna 4:45 ajal järve keskuse vastas hambad laiali põlevituli autos magas, otsin ma veel kunagi üles. küllap leian samast kohast. sest kuna öösel ebaõnnestus takso tellimine nõmmele, kuhu esmalt oma auto pidin viima, hakkasin mööda tänavaid ise masinaid otsima. koputada ma muidugi ka ei julgenud, sõitsin kõrvale ja vahtisin natuke ta mandleid ning helistasin igaks juhuks kiisule, kes saatis hoopis ühe teise tragi nooruki, mis mulle samuti sobis, kuna isegi tulika "kümne minuti jooksul" takso andis 45 minsa ooteajaks.

vaatab, mis nüüd edasi saab täna. äkki tuleb kuu aega reisimuljeid, kui mind just saddami kõrvale haljale oksale ei saadeta selle hüg huulepulga pärast, mille talinas ja siin läbi nihverdasin. ärge küsige, kuhu ma ta peitsin. ausaltöeldes istus mulle füüsiline läbikobamine kõvasti rohkem kui kõigi juhtmete, laadijate, adapterite, välkude, mälupulkade ja objektiivide lahtipakkimine, mida talinas teha tuli.

Kommentaare ei ole: