esmaspäev, juuli 28, 2003

Mulle meeldivadki vist k�ige rohkem sellised n�dalavahetused, kus m�ni raamat l�bi �nnestub lugeda v�rskes �hus. Kuigi Faberi "Naha all" ei olnud k�ll terveim valik vist grillimise vahelduseks... Herilase vabrikust olin just alles �le saand... vist.

Rooslepa seda ja k�ike muud taaskord ka pakkus. Rahulolu ja puhastumine, kui sauna j�rjekordse plahvatamisega kaasnev pesematus k�rvale j�tta. Veri ka p�rast s��ski-parme kindlasti parem. Koera puuk j�i aga v�lja t�mbamata, meenub praegu appi-triikraud-j�i-sisse ehmatusega.

Muidu s�itsin kaine peaga, v�ga palju kiirust ei �letanud, autole uusi m�lke ei tekitand ja vabaduse pst-lt �ritasin isegi mingeid h��letavaid tiblalibusid peale v�tta t�na kl 23 aeg, aga nad miskip�rast ei tahtnud. Ju mu K h�daldamisega "issand, mida sa teed" segatud k�hvamine "mida te tahate?" aitas ka kaasa.

PS dag� ja thule kajasid haapsalu varemetelt v�ga k�hedalt vastu. nagu oleks konkureeriv disko k�ind rannas. laval toimuv erutas sellegipoolest ja vihmale vaatamata. mul oli oidu lihtsalt kolm varrukateta s�rki kaasa v�tta ja ei midagi rohkemat. �nneks olin ainus loll seltskonnas, teistel l�ks paremini.

Kommentaare ei ole: