pühapäev, august 24, 2003

Turul m��di puravikke. Ei tea, miks neid kuidagi v��rikateks peetakse. Aga isegi hakitult oli selles omamoodi suursugusust, mille �ra ostsin. Paraku lasin pisut k�rbema. K�ik mandub.

Muidu oli aga nagu ikka - tuttavad m��jatarid olid alles, punap�isel head virsikud ja rohelise-mutt sama umbusklik nagu alati. �ieti kahtlustasin mina, et melissikimbu sees on ka mingi malts ja sain selle eest nii et raksus. V�hemalt polnd piparm�nt veel puiseks l�ind.

Ja v�rava taga k�siti suitsu, nagu ikka. �ksba oli armas seik, kui Centrali juures parklas mingi tibla mu sisuliselt kinni pidas, kuna n�gi suitsu mu k�es. K�sis kenasti vene keeles �hte. Miskip�rast j�tsin vist v�ga usaldusv��rse mulje, nii et ta j�tkas. Esmalt uuris, kas ma r��gin eesti v vene keelt, �ritasin siis seletada, et aru saan, aga r��kida eriti ei oska. Aga mida vesiste silmadega ahv tegi - hakkaski eesti keeles r��kima, raskelt aga doch. Teine meeldiv asi oli, et ta ei �ritanud seletada vajadust ravimeid v leiba osta, vaid �tles otse "mul on suur pohmell" ja k�sis neli krooni. Ma ei hakand liiga �le ka pingutama, andsin vaid k�mneka.

West Wing on tagasi. S�gis k�es seega.

Kommentaare ei ole: