laupäev, mai 08, 2004

Nope, not king. Seda tasub ikka alati lugeda, kui miski muu enam naljakas ei tundu.

Eile sooritasin elu v�ljakutse - k�isin Citymarketis tavap�rase Selveri asemel. �iget Weetabixi m�slit ikka ei leidnud aga v�hemalt k�lastajad on seal pandavamad. Ja p�ikesem�ngu kohta ei esitata ka �htegi k�simust. V�ike maailmavaateline debatt tekkis vaid sellest, et kass��r ei saand aru, miks ma ikkagi paberkotti osta tahan, kui plastikaadid puha tasuta on. Aga k�ll ta saab �le. Need olid siis tavap�rased shoppinguminutid.

Nagu needus, oli mu auto lossi juures eile j�lle kellelgi ees. Mingi t�di kolme kutiga joonistas asfaldile kriidiga mingi KASTI. Ja muidugi j�i minu auto sinna sisse. Kuigi mul oli �likiire, r��kisin ikka t�rtsu sillutisejuttu ka. Saamegi vist kivid sinna, vapustav. Ehk tuleb asfaldi alt ka mingi pomm v�i kausikild v�lja, nii et paraadv�ljak j��b aastateks mudaseks auguks, kus ilusate ilmadega pintslitega lapsed tolmutavad ja t�iskuu��del vaikseid oigeid kostab. Mummy 3e sealt vist ei v�nta, kuigi mingi uinunud peletis v�iks ju Toompea all elada. Vana Kalev nt? A nagunii oleks ta Savisaarega mestis.

Tegelt tahaks Nauru presidendiks saada. Eelarveta kookosp�hkliriik. EPLs oli t�ielik 1. aprilli uudis.

Ja Aruj�rv oli eilse kollikolumnisti Tigassoni k�rval mu teine iidolileid. "Sitta kah" slogani peale ei tulnd vist �kski partei EP valimiskampaaniat strateegides.

Kommentaare ei ole: