pühapäev, november 07, 2004

No Whitesnake siis tuli. Coverdale ei n�inud k�ll v�lja mitte ainult nagu vana mees, vaid pigem vana naine. Ja kokkuv�ttes siiski n�rgav�itu. �ks venelane vandus ka ukse taga, kui Mga suitsetamas k�isime, et tema on eluaeg f�nn olnud aga mis n��d, blj�d. Aga kehad olid isandatel muidugi trimmis ja keevitasid ka mis hirmus, just need kaks meest, keda Safaris n�gin. Ka reedel olid nad linna peal laaberdanud. Ime siis, et h��l �ra. Samas valdaski mind mitu korda kahtlus, et osa vokaalist tuli lindilt. Piinlik lugu.

P�rast Statoili poole stepates kuses �ks poolalasti kutt vastu aeda ja nurus suitsu. Mh teavitas, et Rakvere Green Christmasil esineb 18.12 Paradise Lost. See oli �llatus. Ja �sna sital p�eval.

Et Statis oli ilge j�rts, lidusime Mga Citymarketisse ja oh �llatust - kui k�llidest kostis, et pood on suletud ning vastavalt linnavolikogu m��rusele blah-blah, �tles kassiir, et tehtagu n��d ruttu, tal on vaid neli minutit aega. Ja oligi - kassade kellad mingi viis minsa taha keeratud, et viimased joodikud oma ostud tehtud saaks. Sh meie �lled. Meeldiv. Ma polegi sellist rallit veel p�rast keeldu l�bima pidanud. Ega ka n�inud, kuidas inimesed oma veinipudeli nimel kiirendada suudavad riiulite vahel. Samas v�sisid k�ik koju j�udes nii �ra, et l�buks ei l�inudki.

Reede �htul kontserdi �raj��mise kompenseerimiseks toimunud istumine l�ppes k�ll m�ningase m�llariga. P�rast Ouzo avamist j�i ausas v�itluses peale gravitatsioon ja ma �rkasin k�lili teleka ees, kui 3-4 aeg saabunud � mulle otsa istus. S oli suutnud tuled �ra kustutada ning oma voodi asemel magama keerata t�hja tuppa, mida purjekuurina kasutan. Miks omale samas olnud k�laliste teki asemel krabiseva ja mitte eriti hubase purje peale t�mbas, j��b vist igaveseks saladuseks.

A t�na ��sel 5:42 helistas mingi v��ras number. Dialoog toimus umbes nii:
Mina: Jah
Tema: Maarius
Mina: Ei
Tema: Mina olen Maarius
�tlesin entusiastlikult oma nime.
Tema pani toru �ra.

Kommentaare ei ole: