pühapäev, detsember 05, 2004

No k�isin ka Angelis, k�isin. Tegelt n�udis sinnaminekut Krahlist v�lja taarunud T, kui ma ise 1:30 P�ffi l�petasin. Arvasin miskip�rast, et Angelis on pealinna trendirahva rasvakiht, aga olid valdavalt regulaarsed peded. �leval kohmikupoolel leidus tegelt neid ka, kellega juttu kannatas r��kida. Kellega ma tahtsin r��kida, neile j�tsin mulje, et nad tunnevad mind; kellega ei tahtnud, neile j�tsin mulje, et mina ei tunne neid. T��tas.

Eile aga kohustuslik onu M�rdi 60. juubel. Ma ei tea, miks ma sinna minema pidin, aga pole sellistel ammu k�inud nagunii. Toiumus kuskil ilges Siili pubis, K�nnu Kuke b�nd (ehk kaks vuntsidega vanameest ja �ks punsund n�oga paks tont) m�ngis igihaljast s�lti, juubilar r��kis ajaloost ning oma suguv�sast ja l�puks saabus mustfakingkunstnik. �rituse erutavaim koht oli kohvi saabumise (ja termose l�puks t��lehakkamise) k�rval see, et onu Avo autolt kruviti maja ees peeglid �ra. Viina ei pakutud, vein oli sitt, aga muud ei j��nud �le.

Kommentaare ei ole: