kolmapäev, oktoober 04, 2006

ainult depressioon on jätkusuutlik

Ma ei tea, kas klassikaline sügisdeprekas tuleb sellest, et:
- kontori kolimine on võtnud 7x rohkem energiat kui uneski kartsin
- jooksin uues kohas uksest väljudes eile valeri kirsile otsa ning majal ripub Kuuba lipp
- öö juures on pidev sitahais (ehkki kass ei situ enam vahelduseks, vaid kogub gaase)
- eesti kodanikuühiskonna arengu kontseptsioon ei ole murdosagi nii seks ja käegakatsutav projekt kui kodutute jalgpall
- avastasin mingi ninja (meie kultuuris pigem varas) üksöösi oma köögist
- mõni töötaja arvab ikka veel, et ma ostan tööde hilinemise vabandusena ära "arvuti läks katki"
- ühistu ainus entusiast ei ole jooksvalt vähemalt kolme asjaga rahul remondi käigus ja peab iga kord vajalikuks mulle lambihetkel helistada
- suvi läks keskmiselt perse, ei sõitnud tsikliga, millegagi polnud enam merel käia ja kordagi ei saanud ujumagi
- et mind visati järjekordselt magistratuurist välja
- või et ma jään lihtsalt vanaks, aga..

..avastasin üksba, et ma olen tänaval naisi vaatama hakanud.

Ja klassikutega lõpetades - ükski inimene ei ole ohutussaar.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

mudugi sa ei jõua purjetama, kui sa pakkumised tagasi lykkad :P