teisipäev, september 04, 2007

mental or just curious?

Tänase päeva ainus tõhus osa oli see, et ma nägin lihtsalt nii kuradi hea välja, et isegi vaatamata vanalinna läbimisele suurtel kiirustel pööras lausa hulk üsna sirgelt liikunud mehi ilmselt vastassuunda, tundlikumatest ühiskonnagruppidest rääkimata. Okei-okei, no vähemalt ootamatut konfjuušnit võis noaga lõigata. Aga see oli ka kõik. Vähemalt ei ajanud ma oma heledatele riietele midagi peale (v.a kolme kantsleriproua nina all mu poolt ümber löödud veetops väga tõsisel koosolekul, mis ei läinud põrandale sorisemise kõrval vähem piinlikumaks, kui üks asekantsler abivalmilt peldikusse lapi järele kablutas. Mina üritasin samal ajal pingsalt laestukke jõllitades muljet jätta, et selle fresko korraldas kõrvalistuv vanahärra).

Päeva innovatsiooniauhinna saab seekord EAS ise oma uudisega, et nüüd on ka kolmandasse sektorisse jõudnud termin "mentii". Pigem siis juba mentor ja mental. Või on neilgi vahet alati? Guugel teab, et ka vorm "mentee" on eesti keeles kasutusel. Inglises nagu oleks mentoree või protege pigem ju. Mentor ja protees? Mentor ja rantjee?

Taas meenus, et vist 6-7 aasta eest oli Sopranodes üks lühike a siiani sümptomaatilisena mällu jäänud stseen, kus onu Junorit külastas USMSi föderaalmarssal McLuhan ja kurjamid ei saanud suvalise haiglaõe sõnamängust mitte mozzarellatki aru, kui too nentis, et tüüp on ju seega Marshal McLuhan! Igatahes edaspidi kui ma ütlen mente et manu, siis ma mõtlen sellega "kõik mandub". Mis teeb minustki.. manduii?

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

kusjuures see viide oli just meelega tiba keerulisem(?) tehtud, et see haakuks just hetk tagasi tehtud viitega diskoteetidele ning üldise teemaga, et Junior vananeb ja ei ole enam pädev