neljapäev, aprill 30, 2009

päkapikk ja maja

Kõigile müügireeglitele vaatamata pole ma kunagi pidanud küsitlustes teenindusasutuste paiknemist teab-mis oluliseks, käin, kus ise tahan ja kõik olid heal ajal nagunii kõikjal. Nüüd vajutises tuleb aga valikuid ümber hakata vaatama, kui transpordile ei raatsi nii palju enam kulutada, aga senikasutatud asutused ei jää enam kuidagi tavapärasele trajektoorile.

Näiteks on Ganjapank minuga peitust alustanud. Maist lahkuvad Vanalinnast, mis on aastaid olnud mu kodukontoriks (ei jää enam otse teele, aga on hubane, st oli), valisin siis uueks Balti jaama oma, a juba juunist läheb seegi kinni. Mõtlesin vahepeal, et äkki hoopis Viru keskus, kuna sinna paraku ikka satun, aga see suleti üldse vist esimesena. Foorumi maja ette naljalt ei satu tööajal, ning sinna Söögiplatsi kontori juurde trehvan arusaadavalt vaid vastu hommikut.

Ikkagi, mis mul viga on, et aint minu käimisteedel neid suletakse? Või ongi nii, et ei Vanalinnas ega Kalamajas liigu kontingenti, kes pangale kasulikke teenuseid piisavalt tarbiks? Lootnuks, et see on stereotüüp ikka.

Peaks minema Suvast suurema laari sokke ära ostma, et majanduse taastumiseni jaguks. Mine tea, kurat.

LISA:
Olukord lahenes. Verekeskus teatas, et mul pole mõtet enam täisverd neile niristada, nad peavad enamiku minema viskama, kuna mul on Kell faktor positiivne. Et edasipidi võiksin käia heal juhul Foorumis aint plasmaafereesil. Raisk, ma olen 12 aastat verd and väikse pausiga ja nüüd öeldakse "Me helistame ISE teile". Vähemasti tunnistati parema käe veenid sobivaiks.

Kuidagi sama tunne, nagu neil, kes oma paska Uuskasutuskeskusse veavad ja solvuvad, kui nad prügi vastu ei võta. Või neil, kes üritavad jõulu aal kõikvõimalikku jama lastekodudesse saata ja solvuvad, kui kodudel pole aega torugi võtta, kuna lihtsalt pool vaimuvaest Eestit helistab samal ajal, üritades oma selle aasta heategu teha. Vähemalt 98. aastast rahakoti vahel vedelev elundidoonori kaart läheb ehk kunagi käiku, kui ka mitte siirdamisel, siis saab muusjomis mu maksa ja kopse näidata...

2 kommentaari:

öö ütles ...

siirdamisel? kui palju too vaenemees peab suitsetama ja jooma, et tal sinu maksast-kopsust abi oleks?

Anonüümne ütles ...

Ootoot. Esimesena läks Ganja ikka kinni Stoka kõrval, kuhu ka lihtne inimene Maakri uulitsalt mõnigi kord sattus. Tõesti kesklinnas hakkavad nad alla andma.
Ja arvan kah, et kopsust üle maksa pole irl-s erilist tolku, parem tee röntgenipilti sisemisest ilust ja pane blogisse illukaks.

Kirglik lugeja (NY)