reede, juuli 02, 2004

Ma ei oskagi �elda, kas toidukaart ammendus esimesel p�eval v�i t�na. �li. Ainult �li. Gallonite viisi �li. IGA toidu peal. Kui kartulid on veidi rohkem praetud, on ok, a niuksed poolkeedetud-poolpraetud libedad olevused on lihtsalt j�lgid ja v�imatu on neid s��a. Salati peal on ka �li. Tzadziki (muidu imeliselt hea) peal on ka �li. Juustu �mber on samuti �li. Ja siis veel mingi piprakaun, mis on �le ujutatud - kes esimesena �ra arvab, saab igaveseks m�lestuseks paki margariini....

Eile juba tundus, et s��klal�unaks polegi libekartul seekord. Oli k�ll. K�ige all. Kavalad on nad raisad ka veel nigu k�hrikud. Peal oli (vormiroog) hakkliha (ehk hakkiha nagu ma hiljuti kuskilt men��st lugesin) ja k�ige otsas n� munapudrukiht. T�na pakuti miskit riisi v�hemalt �he lihat�kiga (ei olnd k�hrik aga �tleme nii, et m��daminnes �line siiski). Salat oli muidugi �lisupp tomati-kurgiga. Ja siis topsij��tis toreda plastmassspaatliga, mis meenutas tegelt k�hvlit kujult, h�sti v�ikest. K�hrikutele? Igatahes ma ei armasta j��tist ju ka.

AGA - t�iesti legaalselt oli s��klalaual t�na rida v�ikseid pitse ja kanne rakiga. Ma ei pidanud isegi k�sima, MIS see on, kui h�guseid pitse teiste ees n�gin. Valasin enda oma t�is nagu p�rast karmi heinap�eva kaevu juurde tublit s��mu k�lma piima v�tma minnes. Ja kus mingi t�di pistis siis emalikus paanikas kaagutama, et see pole ju vesi, mida ma ometi teen, kas ma ikka tean, misse on. Ei teadnud ma jee - raki mis raki. N�itasin, et vesi on hooooopis teises klaasis, aga ta arvas vist ikka, et ma annan kohe otsad. Ei andnud ka kolmanda pitsi peale. Tuleb, kurat, isa �petama. Viin v�i viinamarjapuskar v�i kuidas seda rakit n��d k�sitledagi. M��duka k�harohumaitsega. Bulgaaria, Eesti ja Inglise majanduse, poliitika ja looduse �le inglasega arutledes sai kannuke eba�iglaselt kiiresti t�hjaks.

L�hen proovin n��d, kuidas p�ike ja raki kokku sobivad. K�ik teised on kusagile kadunud. Raki ilmselt. Loodetavasti, h�k, ts�kkel, h�k. Hommikul hilines algus nagunii tunni. Ja miks rakit alles l�unal anti? V�inuks ju kl 9 maksa p�rast eilset uuesti k�ima t�mmata, oleks l�busamalt l�ind ning v�inuks varem alustada.

PS Mingi vunts �ritas muga ka kontoris prantsuse keelt r��kima hakata. Niiviisi pole ma oma sentimeetrites tehtud a tollides kirja pandud CV eest veel kunagi maksma pidanud kui nende uudishimu t�ttu siin. Aga olen k�igest puhtalt v�lja tulnud seni. Praegu nt teesklesin, et j�in magama... Ahv v�ttis Veljo plaadi ja hakkas vareseh��li kuulama. Ei, n��d on k�gu. Ja vahepeal mingi dub-muusika. K�llap teeb mingit tribuutplaati linnuh��ltest. P�genen.

Pilte pole t�na kah veel teinud, andestatagu.

Kommentaare ei ole: