neljapäev, mai 05, 2005

juudid ahju

Nii. Kas keegi monitoorib praegu, et ma ikka 'juudid ahju' või 'juudid seebiks' siia kirjutan? Kas kohe hakkab tohutu masinavärk tööle, mustad mehed aknast sisse, mina vastu põrandat, efraiimid ja siimonid põlevate luudadega all ootamas? Kui küsimärk lõppu panna, kas siis on leebem? Või kui hüüumärki ei pane? Või kui panna kolm punkti ja seletada pärast, et lause oli 'juudid ahju taga vagusi kükitasivad' või 'juudid seebiks saada mitte ei tahtnud..' ?

Vähemalt lõpetati selle netikommentaatori osas krimasi ja jätkatakse väärteona. Sama ogar kui Mall Kaevatsi lugu. Kuulake, kurat, Rahva Oma Kaitset. Punane tuluke peaks vigaseks olema vilkund juba nende naljade peale. Äkki mu blog mahub ka huumorisaate formaati? Eks ma pingutan kõvasti tegelt.

Loll lugu igatahes, kuidas mõne jaoks ei saa sõda kunagi läbi. Tekitab endaski ebaterveid mõtteid lõpuks niimoodi. Vähemalt saavad igast ametid ja inspektsioonid rottkoera moodi tööd teha.

Igavesest tulest ja Lihulast ma parem ei räägigi...

Kommentaare ei ole: