laupäev, september 03, 2005

homoapaatia

Fakk. Vaatasin taaskord mh American Pied telkust. Sain vist noortefilmidest üle nüüd. Kui seni olen neid vaadanud mõningase kadeduse ja lootusega, et olen veel noor ja jõuan midagi meeletut kogeda, siis lõpuks sai selgeks, et seda aega ikkagi ei tule enam. Tavai. Nt neljabase Rock Cafe ja Metsatöllu magasin ka sisuliselt maha kohapeal. Ma olin vist ainus mitte-mustas inimene majas ja ainus tuttav kogu maja peale oli ka trummar Atso.

kalor (27, kalamaja)

PS elus kati tootsi nägin täna ära, käis merel. roheliste tikksaabastega. mõistlik valik. a muidu - puhas nõidus.

PPS ja ikkagi - kuidas saab üks siiani lähedasim sõber kellega 7-8 aastat tundnud sel nädalal öelda, et ta pigem ikka ei ole straight. isegi mina olin shokis tükk aega. a ehk tegi nalja.

Kommentaare ei ole: