neljapäev, september 22, 2005

propagandast

Ja miks Tiefi valitsuse langemise juures arutakse, kas on vabastamine või okupeerimine, aga Savisaare võimuletuleku päevade ümber ei tehta piuksugi? Mina tõmbaks lindiga lipud üles.

Ja siis, et kas autovabal päeval tsikliga võib sõita? Isegi politsei juhtis maja ees sellele tähelepanu, a mu kiivrit nähes jäi ise ka mõttesse. Hah.

Samuti on jama selle alkoholi asjaga, feat kiiged. P-karu pakkus eile mu eelmise posti peale, et raskel ajal aitab kiikudes südame pahaks ajamine ehk raha kokku hoida. Minu arust ajab iga asi jooma. Isegi kui halb on, ajab ju ikka jooma.

Ja hiljuti sai veel pereringis müügikeeldu arutatud. Ö leidis, et riik ei peaks mitte müüki piirama, vaid tegema niukse riigi, mis jooma ei ajaks. Et siis joodaks tähistamiseks, mitte unustamiseks ja seda oleks tema meelest palju vähem. Mulle tundus taas, et head asjad ajavad ju samamoodi jooma. Muudkui tähistadki siis iga päev, kui hästi kõik on. Samuti ei ole ma päris kindel, kas ma tahaks, et haigekassa või ohvriabi mulle harmoonilist lähisuhet korraldama hakkaks aint sp, et ma rahulikult magaks ja vähem jooks...

Kommentaare ei ole: