kolmapäev, oktoober 26, 2005

tere talv

Ei, ma ei kirjuta lumest, kuna lehed nagunii homme täis iga-aastaseid kopipeiste, KUI ootamatult see esimene lumi ikka tänavu saabus.

Hoopis kultuuriline situatsioon juhtus. Lasin nimelt mingil vastusõitnud eidel vasakpöörde teha Sõles talle teed andes, kuna mu reas oli ees nagunii miski järgmise vasakpöörde ummik. Hetke pärast Selveri parklas tõmbas tagasõitnud milkupussy mulle punased vilkud peale. Sõitsin veits edasi parkimiskohta otsides, lõpuks jäin väikse hirmuga ent üsna pahaselt ikkagi seisma. Kuti tuju polnd mitte parem ja käratas pikema eelmänguta: "Juhiload on vä?"

Ma uurisin ilmselgelt rumalast küsimusest mööda minnes julgelt vastu: "Jäi nii hull mulje tõesti?". Ta tegi siis selgeks, et ma ei oleks tohtind oma eesõigusest loobuda, kuna tekitasin liiklusohtliku olukorra. Miskipärast sellisel toonil, nagu me oleks 20a abielus olnud. Niuke lugu siis, et viisakas ei tohi igatahes olla enam liikluses. Ega politseitöös.

Eeskirjades tuleks ka ametlikuks teha mu kunagise ülemuse sõidustiil, kes põhimõtteliselt ei teinud oma Sharaniga ühtegi vasakpööret ega möödasõitu ühissõidukitest. Oli see vast nüri taat, aga jõudis kuidagi ikka kuhu vaja. Korra olin ise ka ta kõrvalistmel, never ever again.

Kommentaare ei ole: