teisipäev, jaanuar 30, 2007

blokaad

Nüüd on selge - ma valin selle erakonna, kes mu kodurimisse banaanid tagasi toob. TEIST kuradi korda polnud mitte ÜHTEGI, isegi pisikesi ja rohelisi mitte. Mis toimub??

Kasuks tuleb ka lume ära koristamine neilt neljalt tänavalt, kus ma oma autot Tallinnas parkida tavatsen. Mitte ühtegi pole puudutatud siiani.


PS Piisab mul korra jälle välismaale minna, kui mu riided kellegi teise seljas kuulsaks saavad. See "stop bitching" t-särk reedeomikul ETVs oli minu oma, MINU!

2 kommentaari:

öö ütles ...

see on nüüd see koht, armsad noorpoliitikud, kus te peaksite käbi endale värbama - lund pole vaja lükata, käbi tegi tänava puhtaks, aga ta pole üheski erakonnas.

Anonüümne ütles ...

sõpaka rimis pole enam pooli riiuleidki, mädand banaanid siiski olid. aga midagi kahtlast on teoksil, kuna juba paaegu viimased kuu aega üritab rimi oma kaubavalikut ühe leiva ja paki piima peale kokku tõmmata. mulle tundub, et nad on seejuures õnnestumisele lähedal. nii et pole see elu siin mustaka pool ka lihtsam.